Forum > Demolåtar
Bengan - Drag Me Down
Gurano:
Hej igen!
Såg att du hade en ny verre så jag lyssnade på den oxå.
Jag hör fortfarande lite distknaster i mina lurar, både hemma å på jobbet - är det bara jag som hör det? I så fall är det nog fel på mina lurar :wacko:
Ha det gott
Gurano
Wernborg:
Hur coolt som helst. Skön riffrock. På minussidan kommer solot som lät ganska oinspirerat i mina öron.
Men fan - ska vi bilda ett band och göra Göteborg osäkert?
:D
Bengan_gbg:
Gurano - som jag skriver några rader upp "Det där satans knastret hör tydligen till den preset jag använt för gitarrljudet i "låddan"...alltså en helt oönskad feature men inte på ngt vis relaterat till mixningen som sådan. Ska jag få bort det måste jag lira om grejerna.... " - fan vet om jag tycker att låten är så bra att jag orkar spela om det...
Wernis: Ja la väl inte jättemycket tid på solot...och band vore skitskoj men på minussidan där är tiden....som ligger på minus ... ;)
Gurano:
--- Citat från: Bengan_gbg skrivet 01.12.2010, 11:40:42 ---Gurano - som jag skriver några rader upp "Det där satans knastret hör tydligen till den preset jag använt för gitarrljudet i "låddan"...alltså en helt oönskad feature men inte på ngt vis relaterat till mixningen som sådan. Ska jag få bort det måste jag lira om grejerna.... " - fan vet om jag tycker att låten är så bra att jag orkar spela om det...
Wernis: Ja la väl inte jättemycket tid på solot...och band vore skitskoj men på minussidan där är tiden....som ligger på minus ... ;)
--- Slut citat ---
Å fan - missade ditt inlägg om knastret - sorry;)
G
Bengan_gbg:
Guran: Lugna pjucks..men du är inte ensam om att höra knastret - jag lovar ;)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida