Forum > Demolåtar
Du gör en cover på - I shall be released
Mats:
--- Citat från: Eddi skrivet 11.12.2010, 00:37:51 ---
--- Citat från: mixuz skrivet 09.12.2010, 12:05:54 ---Här är en lite annorlunda version. Jag gjorde den innan jag lyssnat på de andra versionerna.
yderrFs version är ju sanslöst bra. Mja, den här är lite skum. Texten är Mikael Wiehes svenska tolkning.
http://www.speedyshare.com/files/25611811/realese.mp3
--- Slut citat ---
En riktigt kul version Mixuz ungefär enm mil från orginalet men ändå inte - jag diggar detta.
--- Slut citat ---
Ja den var lite ball, jag har gastat in lite lätt första versen för å testa, skall göra klart i helgen, blir lite annorlunda den med
Eddi:
--- Citat från: asti skrivet 09.12.2010, 14:33:20 ---En enkel akustisk "Peter, Paul & Mary"-version.....(Peter, Asti & CPG :))
--- Slut citat ---
Sitter med ett stort leende på läpparna när jag hör den här versionen Asti filttofflor haha ja det var ett bra uttryck- underbar helt enkelt.
mixuz:
Mats o Eddie: Tack för comments :)
asti:
Tack för kommentarer MaxB, Eddi, Mizux,m.fl.
bow35:
--- Citera ---Här är en lite annorlunda version. Jag gjorde den innan jag lyssnat på de andra versionerna.
yderrFs version är ju sanslöst bra. Mja, den här är lite skum. Texten är Mikael Wiehes svenska tolkning.
--- Slut citat ---
Rolig tolkning!
--- Citera ---En enkel akustisk "Peter, Paul & Mary"-version.....(Peter, Asti & CPG )
--- Slut citat ---
Vilken fröjd för öronen! Jag är stum av beundran. Hur har du gjort kören på "I see my ligth come shining...."?
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida