Forum > Demolåtar

Du gör en cover på - I shall be released

<< < (19/21) > >>

Fuzzbub:

--- Citat från: asti skrivet 09.12.2010, 23:41:48 ---
--- Citat från: mixuz skrivet 09.12.2010, 19:20:30 ---Harmonika Mike   o MaxB : tack för comments.

Asti: Relaxat stycke musik.  :)  Du låter lite som Jan Hammarlund..

--- Slut citat ---

Oj, proggvibbar! Jan Hammarlund minns jag mest för "Jag vill leva i Europa", som jag tyckte var bra.
Spännande jämförelse!

--- Slut citat ---

Jan Hammarlund!  :o   Det kan inte vara varje dag han omnämns nuförtiden.  Minns också "Jag vill leva i Europa" men
kan inte påstå att den föll mig i smaken, då iaf.  Var för liten då antagligen.  /JEH

asti:

--- Citat från: Fuzzbub skrivet 10.12.2010, 02:30:45 ---
--- Citat från: mixuz skrivet 09.12.2010, 19:20:30 ---Harmonika Mike   o MaxB : tack för comments.

--- Slut citat ---

Oj, proggvibbar! Jan Hammarlund minns jag mest för "Jag vill leva i Europa", som jag tyckte var bra.
Spännande jämförelse!

--- Slut citat ---

Jan Hammarlund!  :o   Det kan inte vara varje dag han omnämns nuförtiden.  Minns också "Jag vill leva i Europa" men
kan inte påstå att den föll mig i smaken, då iaf.  Var för liten då antagligen.  /JEH

--- Slut citat ---
Jag är fortfarande för liten!  :)

mahan:

--- Citat från: asti skrivet 10.12.2010, 17:03:48 ---
--- Citat från: Fuzzbub skrivet 10.12.2010, 02:30:45 ---

--- Slut citat ---

Spännande jämförelse!

--- Slut citat ---

--- Slut citat ---
Jag är fortfarande för liten!  :)

--- Slut citat ---

Jag e inte liten...
jag e glömsk!     :mellow:

h.   johan

mixuz:
Jan Hammarlund var ju en lite speciell proggare..Alla hans låtar gick nog inte hem i de revolutionära kretsarna på 70-talet. :)
De som hade homosexualitet som tema..

Eddi:

--- Citat från: mixuz skrivet 09.12.2010, 12:05:54 ---Här är en lite annorlunda version. Jag gjorde den innan jag lyssnat på de andra versionerna.
yderrFs version är ju sanslöst bra. Mja, den här är lite skum. Texten är Mikael Wiehes svenska tolkning.

http://www.speedyshare.com/files/25611811/realese.mp3

--- Slut citat ---
En riktigt kul version Mixuz ungefär enm mil från orginalet men ändå inte - jag diggar detta.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion