Forum > Demolåtar

Du gör en cover på - I shall be released

<< < (11/21) > >>

Eddi:
Härlig och föredömlig feedback Rattle tack för det.
Hoppas mattan kommer fram :D

Fuzzbub:

--- Citat från: ydderF skrivet 22.11.2010, 15:08:00 ---Kul tråd! Många fina versioner. Gillade din garageversion, Rattle!

Här är min bluegrassversion spelad in på en crappy liten laptop, med innebygd mikrofon :wacko:
Ljudet påminner mig lite om min gamla Tascam 4 spår :D Massa brus i bakgrunden :)
Har spelat alla instrumenten och alt är one take pr instrument.

http://www.box.net/shared/q8lzsziqqp

--- Slut citat ---

Grymt bra, det här gillas skarpt.   Svängigt och snyggt! :)  Sen att du får ihop det här ljudet med en laptops inbyggda mikrofon är imponerande!  /JEH

ydderF:
Tack för det :) Det var en utmaning, men roligt.

Harmonica mike:
A pappappap..

Kanske har vi nog med sköna versioner nu..kan det vara dags för en till?
Ja alltså en annan låt i en ny tråd,vad tror ni boys - kan vi enas om en till Dylan för enkelhetens skull eller nåt?
Eller skall vi helt sonika se detta som ett monument och lägga ned när vi liger på topp..?
 :D

Mike

Fuzzbub:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 06.12.2010, 11:45:24 ---A pappappap..

Kanske har vi nog med sköna versioner nu..kan det vara dags för en till?
Ja alltså en annan låt i en ny tråd,vad tror ni boys - kan vi enas om en till Dylan för enkelhetens skull eller nåt?
Eller skall vi helt sonika se detta som ett monument och lägga ned när vi liger på topp..?
 :D

Mike

--- Slut citat ---

Haha, du kunde inte hålla dig från att gjuta liv i den här tråden igen! Gillas!    :)   
Jag är på, bara jag får liv i grejorna igen.  Nu låter det som om jag konstant har igång ngn form av LP-knastersimulering
på all ljud p.g.a. nåt laj med ljudkort/win7....   fast det går att få till iaf. speciellt om vi håller oss till Dylan.  =P    /JEH

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion