Forum > Färdiga produktioner
Gurano & Marruschkka - The show must go on
Eddi:
Bra flyt och det hörs mig att färre instrument har trakterats å detta alster vilket gör sig bra i mixen. Gura soundet på solot är överdjä*ligt bra påminner lite om Mike Oldfield i fornstora dagar. Kul att herrarna HM och Johan är smått lyriska de med, anar ett dundercolab här. Må det blåsa upp till styv kuling å de norra gränstrakterna inom kort.
MaxB:
Puffar på riktigt skönt det här. Jag glömmer till och med bort att jag tänkte lyssna efter om jag kan komma med tips på något som kan förbättras. Kommer inte på något. Skönt sound om helheten!
Gurano:
--- Citat från: Eddi skrivet 11.11.2010, 22:07:22 ---Bra flyt och det hörs mig att färre instrument har trakterats å detta alster vilket gör sig bra i mixen. Gura soundet på solot är överdjä*ligt bra påminner lite om Mike Oldfield i fornstora dagar. Kul att herrarna HM och Johan är smått lyriska de med, anar ett dundercolab här. Må det blåsa upp till styv kuling å de norra gränstrakterna inom kort.
--- Slut citat ---
Tackar - roligt att höra. Tycker själv att guraljudet är rätt bra
--- Citat från: MaxB skrivet 11.11.2010, 23:37:51 ---Puffar på riktigt skönt det här. Jag glömmer till och med bort att jag tänkte lyssna efter om jag kan komma med tips på något som kan förbättras. Kommer inte på något. Skönt sound om helheten!
--- Slut citat ---
Kul - tack. Men om du kommer på något så säg till ;)
Tack båda för lyss å komment
Gurano
Håkan Nilsson:
Det här var grymt! Jag gillade verkligen orgeln, även om den inte har en framträdande roll. Det är grymt vad bra musik man får höra här.
Gurano:
--- Citat från: Håkan Nilsson skrivet 12.11.2010, 22:51:08 ---Det här var grymt! Jag gillade verkligen orgeln, även om den inte har en framträdande roll. Det är grymt vad bra musik man får höra här.
--- Slut citat ---
Vad roligt att höra - tack så mycket Håkan ^_^
Gurano
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida