Forum > Demolåtar
Freddy - Per aspera ad astra
freddy:
--- Citat från: Wernborg skrivet 11.11.2010, 14:21:10 ---Asbra. Mer cirkusgitarr och teman. Ingen sång.
... och bas.
Ingen idé att jag säger det, men liiiite mindre klicketi på baskaggen? :unsure:
:D
--- Slut citat ---
Coolt, tack! Ja, intensivt och overthetop ska det va! :) Basen kommer, ska antagligen be en riktig basist lira senare, men först får jag nog lägga basen.
Baskaggen ja, tycker inte det är så farligt här, dock har jag på senare tid tagit bort mycket klick på kaggen i mina preset-patchar till trumsetet. Detta är en äldre patch, men får se.. som sagt, jag tycker nog att det tillför lite mer när det är så pass intensivt som detta "projekt".
Tackar W!
Håkan Nilsson:
Bra kontrollerat råös här. Även jag tänker mig hellre denna som instrumental än med sång.
freddy:
--- Citat från: Håkan Nilsson skrivet 12.11.2010, 22:40:39 ---Bra kontrollerat råös här. Även jag tänker mig hellre denna som instrumental än med sång.
--- Slut citat ---
Tackar! :) råös är bra, det gillas som beskrivning.
Marruschkka:
Skönt och adrenalinstinnt...he he...kan man säja så..men du fattar vad jag menar. Lite animaliskt...härlig gitarr på det..snyggt!!
Jag går igång på det i alla fall :lol:
Keep on man!
/Marre
Kornstad:
Låter riktigt skönt detta häringa!
Jag tycker att trummorna framträder alldeles för mycket dock och skulle nog velat sänka dem bara en aning volymmässigt.
Gött öööös!!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida