Forum > Färdiga produktioner
Karl/Clemens - "Calling You"
Clemens:
--- Citat från: karl skrivet 07.11.2010, 20:19:04 ---Hmm...Ja, inte riktigt nöjd med potentialen i sången, kan en aning bättre men när vi la sången var rösten så den dagen....men ska addera en del stämmor som känns viktiga.
Men kul att ni verkar uppskatta kolabbet :) tycker om låten själv ;)
Ja det blir annat med riktiga trummor och bas...och gitarren från Wernborg bra bra
Tnx karl :)
--- Slut citat ---
Ja..tycker ju att du gör ett kanonjobb! :)
Clemens:
--- Citat från: MaxB skrivet 07.11.2010, 12:06:19 ---Skönt och det repetitiva "I'm caaaaalling you" sätter sig direkt i mitt inre.
Redan sparad på mp3-spelaren. Kommer lyssna många gånger!
--- Slut citat ---
Tjena MaxB
Kul att du gillar! Tack! :) C
Wernborg:
Oj. Är det jag som spelar gitarr? :blink:
Jodå minns nu, men det var bra längesedan detta spelades in va? Eller åtminstone gitarren.
Låter finemang i laptop. Får lyssna i monitorerna senare.
:D
Clemens:
--- Citat från: Eddi skrivet 07.11.2010, 12:14:24 ---Ett fullpoängs KR colab - helt underbar och smäktande.
Skulle jag gärna se/lyssna på Live på Out of kontroll - finns det en sådan möjlighet?
--- Slut citat ---
Halloj Eddi!
Ja..vore ju kul att spela live, men mycké stök skulle det bli att få ihop det tror jag..men man skall aldrig säga aldrig..Min drömsplelning skulle va:
"The Picture" med Karl
"The Darkness" med Micke
"My secret garden" med Micke
"Calling you" med Karl
Och som stadigt band: Anders: trummor , Bribedant :bas, Werrnborg gitarr, å nån till på gitarr + två keys
+ backingtracks på alla svåra prylar :D, drömma kan man.. Tack! /C
Clemens:
--- Citat från: Wernborg skrivet 07.11.2010, 20:49:16 ---Oj. Är det jag som spelar gitarr? :blink:
Jodå minns nu, men det var bra längesedan detta spelades in va? Eller åtminstone gitarren.
Låter finemang i laptop. Får lyssna i monitorerna senare.
:D
--- Slut citat ---
Ja.. gick lite i kringelkrokar innan allt föll på plats! men ja, det är du som spelar :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida