Forum > Färdiga produktioner
Karl/Clemens - "Calling You"
Eddi:
--- Citat från: Clemens skrivet 07.11.2010, 20:54:14 ---
--- Citat från: Eddi skrivet 07.11.2010, 12:14:24 ---Ett fullpoängs KR colab - helt underbar och smäktande.
Skulle jag gärna se/lyssna på Live på Out of kontroll - finns det en sådan möjlighet?
--- Slut citat ---
Halloj Eddi!
Ja..vore ju kul att spela live, men mycké stök skulle det bli att få ihop det tror jag..men man skall aldrig säga aldrig..Min drömsplelning skulle va:
"The Picture" med Karl
"The Darkness" med Micke
"My secret garden" med Micke
"Calling you" med Karl
Och som stadigt band: Anders: trummor , Bribedant :bas, Werrnborg gitarr, å nån till på gitarr + två keys
+ backingtracks på alla svåra prylar :D, drömma kan man.. Tack! /C
--- Slut citat ---
:D Jag har räknat ut att det skulle gå åt ungefär 7 BIC-tändare per person om det skulle bli verklighet. Jag tycker att det låter som en bra ambition det är väl bara Micke som är utomsocknes, folk som lirar bas och keyboard finns - backingtracks fixar du själv - jag tycker det låter som något att överväga eller....?
clavinova:
Ojdå! Jag håller på att kravla mig upp för denna låt föll jag för riktigt rejält! :D
Vet inte om jag hört något från er två som jag inte fallit för och med detta lite breda samarbete blir det ytterligare några dimensioner till.
Rysandes rejält kan jag bara säga grattis till ännu en bra låt! :D
Mixen bryr jag mig inte om då jag verkligen gillar låten! :)
karl:
--- Citat från: Eddi skrivet 07.11.2010, 12:14:24 ---Ett fullpoängs KR colab - helt underbar och smäktande.
Skulle jag gärna se/lyssna på Live på Out of kontroll - finns det en sådan möjlighet?
--- Slut citat ---
Halloj Eddi!
Ja..vore ju kul att spela live, men mycké stök skulle det bli att få ihop det tror jag..men man skall aldrig säga aldrig..Min drömsplelning skulle va:
"The Picture" med Karl
"The Darkness" med Micke
"Calling you" med Karl
Och som stadigt band: Anders: trummor , Bribedant :bas, Werrnborg gitarr, å nån till på gitarr + två keys
--- Slut citat ---
Jag ställer upp på det :)
Bribedant:
--- Slut citat ---
Halloj Eddi!
"The Picture" med Karl
"The Darkness" med Micke
"Calling you" med Karl
--- Slut citat ---
Vafalls? Är det dags att putsa upp den gamla stage riggen C? :P
Nice att den blev presentabel till slut. Good job m8.
Eddi:
Nu du C fick du nåt att tänka på :D
Och jag sa fel förut Micke hör ju till stan det är Wernis bara - men han ska väl hit med Chrome så det ser ljust ut :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida