Forum > Demolåtar

temu.......fire walk with me....uppdaterad 3,01

<< < (4/5) > >>

ynot:
en liten uppdatering....
.
vassmusic.com/FIRE outof.mp3

Arete:
Låter mysigt, sången är riktigt go. Jäkligt bumlig stereobas, tycker jag nog ni kan göra bra mycket behagligare. Bler mest bröt i basen (på det dåliga sättet :-) ). Lovande stycke, fixa till så mixen inte blir så röriga bara. Allt måste inte vara stereo i excess :-P

PoPWerK:
Terantino meets Depeche mode....

Som gammal syntare så lät det väldigt mycket Depeche mode, Black selebration !!! och dom herrarna går inte av för hackor. Sången deremot , bra röst, men lät lite för plågad och långt bak. Mittpartiets gitarriff var helskönt men det lät som om det var en annan låt som mixades in.

Låten är ganska så exprimentel och kanske så skall vara.....jag har svårt att ge några raka puckar för det låter dj-igt proffsigt.
Skall genast leta fler musikstycken från dig.

/Michael

Emulator:
kul som fanken!

kan upplysa lite då om projektet TEMU: Jag och Ynot har hittilss kommit igång med 11 låtar som skall vara klara i september är det tänkt, sen skall det komma på skiva på något sätt. Finn postade under namnet: TEMU (låttitel) av ynot och emulator.

Depeche mode är mina husgudar, och ynot gillar oxo...så man blir lite stolt ;)

jättekul att det uppskattas.

Fan ynot, kanske dags för mixnings-irl?

equality:
Trodde jag hade hört den här, eller...? Fasen vilka mäktiga produktioner ni får till boys!
Helimpad! Ruggigt bra fram till mellanpartiet som jag inte riktigt mentalt fixar eller är jag för soft? När Ynot sjunger sina höga meeeeeeeeeeee... kan ingen förbli oberörd.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion