Forum > Färdiga produktioner

Eddi - Dont You See

<< < (4/9) > >>

spacetrucker:
Jaa, nu låter det som en riktigt låt plötsligt :D
Trummorna låter bra och sången, den är nog inte alls så dålig som du inbillar dig.

Bra bra

Space

Eddi:

--- Citat från: spacetrucker skrivet 07.10.2010, 08:17:53 ---Jaa, nu låter det som en riktigt låt plötsligt :D
Trummorna låter bra och sången, den är nog inte alls så dålig som du inbillar dig.

Bra bra

Space

--- Slut citat ---
Okido vad kul  :D Vi får se vad som händer och fötter Gurano är på G med läcker tungbas också. Tack Space.

kpinnen:
Du har något på gång här, coolt med distade gitarrer och klockor !
Här har du mina 2 ören :  Korta ner introt lite och börja med ett all guns blazing solo direkt så att det sitter som en käftsmäll på en gång, i versen skulle dist gitarren kunna göra något annat. Och lite mer attityd i sången skulle passa, vilket jag vet inte är så lätt att göra som att säga.

Blir spännade att följa denna låten.  B)

MaxB:

--- Citat från: Eddi skrivet 06.10.2010, 23:40:18 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 06.10.2010, 23:35:55 ---Bra driv och bra med växlingar på trummorna som jag tycker låter bra.
Det är en shysst tuff attityd i låten.

--- Slut citat ---
Nu dyker dom upp metallarna en efter en :lol: Jo jag har sänkt distkompet en hel del och tänkte mig lite dragspel på ett mitt-tema - allvarligt det skulle vara helcoolt tror jag - vad tror du om det?

--- Slut citat ---

Kör dragspels-plugg i så fall om ingen annan dragspelare erbjuder sig.
Jag drömmer om att hinna göra något av min "Morgonrock".
Hysterisk tid på jobbet nu!

Eddi:

--- Citat från: MaxB skrivet 07.10.2010, 22:40:16 ---
--- Citat från: Eddi skrivet 06.10.2010, 23:40:18 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 06.10.2010, 23:35:55 ---Bra driv och bra med växlingar på trummorna som jag tycker låter bra.
Det är en shysst tuff attityd i låten.

--- Slut citat ---
Nu dyker dom upp metallarna en efter en :lol: Jo jag har sänkt distkompet en hel del och tänkte mig lite dragspel på ett mitt-tema - allvarligt det skulle vara helcoolt tror jag - vad tror du om det?

--- Slut citat ---

Kör dragspels-plugg i så fall om ingen annan dragspelare erbjuder sig.
Jag drömmer om att hinna göra något av min "Morgonrock".
Hysterisk tid på jobbet nu!

--- Slut citat ---
:lol:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion