Forum > Färdiga produktioner
Eddi - Dont You See
Eddi:
--- Citat från: Mats skrivet 06.10.2010, 22:28:04 ---Låter lovande, kom att tänka på Sisters of Mercy, lyssna lite på dem? o lite mer energi i sången, låter som du är sömnig? :)
--- Slut citat ---
Systrarna från Mercy bra det ska jag lyssna på och rösten javisst fasen jag kan knappt svälja en klunk kaffe så det här är vad jag kunde kväka ur mig bara för att visa hur melodin går så att kanske någon med rätt röst kan och vill lägga en sång. Tackar för lyssningen Mats är du en metallare? Trodde jag inte faktiskt men alla har vi väl våra hemliga sidor :D
Mats:
--- Citat från: Eddi skrivet 06.10.2010, 22:49:50 ---
--- Citat från: Mats skrivet 06.10.2010, 22:28:04 ---Låter lovande, kom att tänka på Sisters of Mercy, lyssna lite på dem? o lite mer energi i sången, låter som du är sömnig? :)
--- Slut citat ---
Systrarna från Mercy bra det ska jag lyssna på och rösten javisst fasen jag kan knappt svälja en klunk kaffe så det här är vad jag kunde kväka ur mig bara för att visa hur melodin går så att kanske någon med rätt röst kan och vill lägga en sång. Tackar för lyssningen Mats är du en metallare? Trodde jag inte faktiskt men alla har vi väl våra hemliga sidor :D
--- Slut citat ---
Haha, jag är uppväxt på AC/DC, Judas Priest, Scorpions, Iron Maiden, Kiss osv, men nuförtiden lyssnar jag mest på annat,
blev lite tjatigt och mesta moderna 'metallen' är mest depiig och jobbig :)
Eddi:
--- Citat från: Mats skrivet 06.10.2010, 22:53:56 ---
--- Citat från: Eddi skrivet 06.10.2010, 22:49:50 ---
--- Slut citat ---
--- Slut citat ---
Haha, jag är uppväxt på AC/DC, Judas Priest, Scorpions, Iron Maiden, Kiss osv, men nuförtiden lyssnar jag mest på annat,
blev lite tjatigt och mesta moderna 'metallen' är mest depiig och jobbig :)
--- Slut citat ---
Vad bra - om du bortser från den halsonda rösten - vilken tidsepok skulle du vilja sätta på detta då?
MaxB:
Bra driv och bra med växlingar på trummorna som jag tycker låter bra.
Det är en shysst tuff attityd i låten.
Eddi:
--- Citat från: MaxB skrivet 06.10.2010, 23:35:55 ---Bra driv och bra med växlingar på trummorna som jag tycker låter bra.
Det är en shysst tuff attityd i låten.
--- Slut citat ---
Nu dyker dom upp metallarna en efter en :lol: Jo jag har sänkt distkompet en hel del och tänkte mig lite dragspel på ett mitt-tema - allvarligt det skulle vara helcoolt tror jag - vad tror du om det?
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida