Forum > Färdiga produktioner

Eddi - Dont You See

(1/9) > >>

Eddi:
Flyttar nu över detta experiment i metall till färdiga. Tack till alla som kommit med synpunkter och framförallt till Gurano för det fina basspelet.

LÅTNAMN: Dont You See
ARTIST/GRUPP: Eddi
GENRE: Metall
LÅTLÄNGD: 3:30
KOMPOSITÖR: Eddi
PRODUCENT: Eddi
EV. MEDVERKANDE: Gurano på bas
INSPELNINGSÅR: 2010
FORMAT: mp3

MaxB:
Du själv eller fler "artister" på inspelningen?

Vid 44 fick jag en vision att distkompet skulle kunna ta en paus och ersättas av en pad-matta kanske för att sen komma tillbaka vid 78. I det partiet 44-78 skulle något annat kunna hända men jag vill att distkompet i så fall ska komma tillbaka vid 109 (där låten nu slutar).

Eddi:

--- Citat från: MaxB skrivet 05.10.2010, 23:28:38 ---Du själv eller fler "artister" på inspelningen?

Vid 44 fick jag en vision att distkompet skulle kunna ta en paus och ersättas av en pad-matta kanske för att sen komma tillbaka vid 78. I det partiet 44-78 skulle något annat kunna hända men jag vill att distkompet i så fall ska komma tillbaka vid 109 (där låten nu slutar).

--- Slut citat ---
44-78 ska sången in och man kan väl inte ta bort distkompet då blir det ju pop eller nåt :lol:
Och nä inga gästmusicians på denna men jag har fått lite råd från Freddy och Uriah om jag sedan lyckats följa dem är väl mer osäkert.

spacetrucker:
Distguran är lite för högljudd tycker jag. Trummor och det andra drunknar i den och, ja, låter lite mjäkiga, trummorna alltså, jag gillar stora trummor :D
Åsså saknar jag den omtalade sången. Väntar på fortsättning.

Space

Eddi:

--- Citat från: spacetrucker skrivet 06.10.2010, 07:52:31 ---Distguran är lite för högljudd tycker jag. Trummor och det andra drunknar i den och, ja, låter lite mjäkiga, trummorna alltså, jag gillar stora trummor :D
Åsså saknar jag den omtalade sången. Väntar på fortsättning.

Space

--- Slut citat ---
Precis medhåll ska fixas tack Space.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion