Forum > Demolåtar

Cykeln - Pianå´t - Pianostycke för tre pianon - nu med slut

<< < (4/9) > >>

cykeln:

--- Citat från: Gurano skrivet 03.10.2010, 23:50:54 ---Ett kul släpp på piano - men det behövs, enligt min smak, något/några instrument som fyller ut eller bildar en matta. Tycker att slagen på de hela tiden återkommande höga tonerna blir lite för mycket/många i längden.

Ha det gott
Gurano 

--- Slut citat ---

Tack - jag har hört att det är några instrument på ingång
ja många slag blire - jag har fyllt med några till faktiskt - ber om ursäkt för det

cykeln:

--- Citat från: Rattlesnake skrivet 04.10.2010, 23:12:43 ---Pianoljudet var ganska skönt och lagom mjukt. Tycker låtlängden var lagom. Tycker det var många toner.

Jag förstår alltså ingenting. :P

--- Slut citat ---
Det  gör du helt rätt i - det finns inget att förstå - går mest på känsla här
Pianot är ett som varit på tapeten här i en annan tråd - en gratisvariant
Många toner blir fler i nästa version

Tack för lyssning!

cykeln:

--- Citat från: spacetrucker skrivet 05.10.2010, 18:43:06 ---Jaha :wacko:
Jag har nångång kollat modern dans på TV. Ni vet sån där man inte förstår ett dyft av och som verkar helt korkat... så märker man bara plötsligt att man e fast, man kan liksom inte byta kanal längre utan bara stirrar helt fascinerad. Här gick det just så, begriper inte ett dyft av detta men attan va... öh :unsure: hypnotiskt fascinerande  :blink:... underbart :lol:

Space

--- Slut citat ---

Kul! Tack för det
som sagt det finns inget att förstå det är mest en känsla som man får när man försöker installera om alla d-la dvd-högar med program och det hela tidne frågas efter koder som man glömt .....

cykeln:

--- Citat från: Eko skrivet 05.10.2010, 19:27:06 ---Tänk er tre flyglar med bakändorna mot varandra och tre pingvinklädda pianister som kommer från varsitt håll ut på scenen och genomför den här låten - WoW -vilket publikljubel efteråt!!!
Fixa slutet Stefan det är ett måste ju....

--- Slut citat ---
Fixa slutet vare - yes sir coming up!
Kul bild du målar upp där!
och kul att se dej också
Tack!

cykeln:

--- Citat från: MaxB skrivet 05.10.2010, 21:26:44 ---Har lyssnat några gånger med några dagars mellanrum och jag kommer inte längre än till Wernborgs slutsats. Nån har hällt channel 10 i channel 1 i GM-synten och ljuv musik uppstod - nåja, transformerade ljud, skulle jag säga...   :unsure:

--- Slut citat ---
En gång när John Lennon tog hem en låt efter en session i studion för att lyssna råkade han sätta bandet bakofram på något sätt så låten spelades upp baklänges - J blev eld och lågro och ville ha hela låten så - nu blev det bara slutet på Rain som blev så ......  :rolleyes:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion