Forum > Demolåtar

Dividend & Steamman- TechJohn

<< < (5/6) > >>

Dividend:
Tack Eq. Slänger upp version 4 nu. Med pseudo-gitarr och inväntar skrik och skönsång och kanske nåt solo på den här!

Slamret och skramlet är kvar och har växt! Passar mitt stämningsläge bra just nu :)

clavinova:
Gillar! Tycker att du har lyckats förena en liten mer klassisk ådra med mörk synt och dessutom krydda med lite gura, om än syntetisk. Härlig blandning som jag uppskattar!

Light Head:
Låter ju riktigt spännande! Är inte helt övertygad om stråkarna i början, där du "drar" på tangenterna...

Funderar på om det skulle lyfta ännu högre om du sänker pianot 1 oktav där det är som ljusast? Eller hitta ett piano med lite mörkare klang?

Du kan göra en dance-version genom att lägga en bd på varje 1/8.

Gillar och ser verkligen fram emot att få höra på kommande uppdateringar, för det kommer väl fler??!!!

Dividend:
Tack clavi! Och tack Light head. Slängde upp ny version 6!

Skall kolla om det finns piano med mörkare klang, låter inte bra en oktav ned. :) Det kommer en massa versioner till! hehe

spacetrucker:
Tjo. Lyssnade till denna på nytt, antagligen några versioner senare än mitt senaste inlägg. Gillar detta mycket. Det ända jag invänder mot är trummorna som distar eller nåt. Annars är detta toppen  :D

Space

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion