Forum > Färdiga produktioner

equality - Carry on

<< < (2/10) > >>

MaxB:
Mysigt med gitarrplock. Såg på nån av de sidor du har på webben att du har många godsaker att lyssna på. Har lyssnat igenom en del av ditt material där och det är en hel del du gjort.
Men länken (som är i vänsterkolumnen) till Myspacesidan ser inget vidare ut. Har du sett? Kans den göras rätt?

equality:

--- Citat från: MaxB skrivet 05.08.2010, 09:29:38 ---Mysigt med gitarrplock. Såg på nån av de sidor du har på webben att du har många godsaker att lyssna på. Har lyssnat igenom en del av ditt material där och det är en hel del du gjort.
Men länken (som är i vänsterkolumnen) till Myspacesidan ser inget vidare ut. Har du sett? Kans den göras rätt?

--- Slut citat ---

Nemen, det var verkligen hyggligt att du påpekade felaktig länk! Fixat nu liksom en del otajtheter i mixen förhoppningsvis. Tack för att du lyssnade på denna och andra låtar. Jo några har det blivit och frågan är om man skall försöka få till något album... :huh:

asti:
Roligt att höra från dig igen! Får också vibbar av Crosby, Stills & Nash.
De hade f.ö. en låt som hette likadant om jag minns rätt...?
Som vanligt fint gitarrspel och en del spännande harmonigångar.
Snyggt också med dom utpanorerade körstämmorna i den senare delen av låten.
Det är väl i början av låten som sången kanske kunde slipas på en aning.
Skön rytm och snyggt när det bromsar upp i "sparrow"-avsnittet.
Men låten är lite kort va....?  :)

Eddi:
Har lyssnat med laptophögtalare men även innan och då slog det mig att synten kändes mal placé - blev därför glad när jag läste att du fixat med den - men den är ju kvar! Ska lyssna i bättre hörning återkommer. BTW kul att se nåt från dig igen :)

SYNTH:
Härlig skön låt du har fått! :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion