Tjo gott folk. Har varit ute och rest och har inte haft tid att skriva nåt i tråden. Dock har jag varit inne och läst era kommentarer ibland.
Så jag tänkte svara lite nu.
Först tack alla för ert gillande, det uppskattas jättemycket.
Nu över till er som kom med lite synpunkter.
Asti: Jodå sången blev okej, men det krävdes en hel del trixande och mixande i efterhand med pitchshifter och andra hjälpmedel. Både Tompa och jag vet att han kan göra det bättre och med mer feeling. Men kul att det uppskattas ändå.
aRocker: Jo jag vet att trumloopen e lite lökig, men jag gillar hur den konstraterar till det övriga mer orkestrala, så den får bli kvar men kanske den kommer att kompletteras med nåt annat rytmiskt på sina ställen.......får se!!
Mats: Tackar tackar. Gitarren ska bytas ut. Jag vill att den ska låta helt helt äkta. Kommer att göra ett försök att spela det själv, men märker jag att jag inte får in feelingen så lämnar jag över den biten till nån mer kvalificerad (Wernis???)
MikaelEdebro: Hmmmm...du har en poäng, men jag tvekar ändå. Jag tycker att det blir ganska härligt flummigt och bryter av på ett lite ostädat sätt.....nån annan som tycker nåt om detta???
Och än gång tack till er andra också som givit oss ros och uppmuntrande ord!!!
Ny version kommer så småningom
Ny festival kommer också så småningom, men erfarenheten säger att köra en forumfestival under högsommaren inte brukar leda till några stora deltagar antal, och själv har jag fortfarande semester och har inte tid att att rodda en festival just nu, så ni får ge er till tåls eller hitta på nåt annat jippo under tiden

Micke
EDIT: Som lite kuriosa kan jag nämna att alla ljud förutom trumloop, congas och sång är från Hypersonic