Forum > Färdiga produktioner
emser-The Trap
emser:
Hejsan,
En liten RatRace sång som jag har gjort idag.
Hoppas den gillas.
/And
LÅTNAMN: The trap
ARTIST/GRUPP: emser
GENRE: rock
LÅTLÄNGD: 3.16
KOMPOSITÖR: emser
PRODUCENT: emser
EV. MEDVERKANDE: emser
INSPELNINGSÅR: 2007
FORMAT: mp3
Mikke:
Låten är lite tjatig ;) . Bra och kompetent inspelat. Jag gillar trumljudet starkt. Sången håller bra klass. Kanske att jag hade valt ett annat gitarrljud men sånt är ju personligt vad man gillar. Basen är svår att definiera i datorhögtalarna jag lyssnar i tyvärr. En Hammond här o var ( om du hittar nån organ ist ) hade inte skadat i arret.
/ Mikke
emser:
--- Citat från: Mikke skrivet 14.05.2007, 14:00:18 ---Låten är lite tjatig ;) . Bra och kompetent inspelat. Jag gillar trumljudet starkt. Sången håller bra klass. Kanske att jag hade valt ett annat gitarrljud men sånt är ju personligt vad man gillar. Basen är svår att definiera i datorhögtalarna jag lyssnar i tyvärr. En Hammond här o var ( om du hittar nån organ ist ) hade inte skadat i arret.
/ Mikke
--- Slut citat ---
Tacksan,
Ja som sagt Tjatig är den ju verkligen :)
Jag är inte säker på att det finns plats för något mer i mixen.
/And
DåligtGehör:
Den känns rätt mättad. Lägger sig däruppe och stannar där vilket ger en lyssningströtthet efter ett tag. Lite mer luft och någon/några andningspaus hade inte skadat att få in i låten. Kan vara korta men jag tycker de behövs.
Harmonica mike:
Musik maskinen igång igen,coolt!
Gillar låten.Mixen då,ja man är ju rätt bortskämd med dina mixar.På denna så har du ett kraftigt delay på leaden.Stör mig lite, inte på hey hey delarna,dom låter schysst..Trumsoundet låter lite
källar rep lokal,medans sångaren å guran har hittat utgången till rockscenen.I övrigt god Emser klass på prodden.Lotsa trummisen upp på scenen bara,och rocka röven av publiken!
Mvh
Micael
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida