Forum > Demolåtar
Chrome - Motion (Higher part III) (ver14 - 2012-08-04)
MaxB:
Här kommer drevet!!! :lol: Bite the bullit!!!
--- Citat från: Wernborg ---Nytt är 14 körer i refrängen
--- Slut citat ---
No kidding! :o :P
--- Citat från: Dividend ---Men svankörerna funkar bra!
--- Slut citat ---
Undrar om jag ska skaffa brillor ändå? :unsure:
--- Citat från: Emulator ---Hur tänker du med omixad?
--- Slut citat ---
För att vara krass, från mitt öras perspektiv - noll dynamik. Men samtidigt är det för mig sångrösten (i denna version) som inte har den pondus jag skulle önska.
--- Citat från: Eddi skrivet 04.08.2012, 12:32:09 ---...släng in en operaliknande kvinna som lead...
--- Slut citat ---
Kvinna på lead vid 29 till 50 och på nästa ställe med samma grej - god idé Eddi.
Det är nog en vinnare i sammanhanget. Låten gav inte mig så mycket. (MaxB elakt ärlig nu) B)
Wernborg:
--- Citat från: MaxB skrivet 05.08.2012, 00:58:18 ---Jag brukar ändra i texter när jag citerar.
--- Slut citat ---
Jo jag ser det.
Dividend:
--- Citat från: Wernborg skrivet 04.08.2012, 22:57:32 ---Denna sågning var väl tio gånger värre än hur jag uttryckte mig i senaste festivalen. Jag kan ta det, inga probs, men jag antar att hela KR-drevet kommer gå mot dig nu? Eller det kanske bara gäller vissa?
--- Slut citat ---
Stefan, jag har inget emot dig överhuvudtaget. :) Jag är en (av få) som tycker att ärlighet vara längst i demoforumet (i festivalen möjligtvis inte).
I festivalsammanhang är det onödigt att ge negativ kritik OCH samtidigt inte konstruktiv. MAn har liksom inte nytta av informationen "bajs" om man inte får veta hur bäst torka upp den.
Enligt mitt sätt att se på det.
MaxB:
--- Citat från: Wernborg skrivet 05.08.2012, 02:02:38 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 05.08.2012, 00:58:18 ---Jag brukar ändra i texter när jag citerar.
--- Slut citat ---
Jo jag ser det.
--- Slut citat ---
...förhoppningsvis med glimten i ögat...
Dividend:
--- Citat från: MaxB skrivet 05.08.2012, 06:30:25 ---
--- Citat från: Wernborg skrivet 05.08.2012, 02:02:38 ---
--- Slut citat ---
Jo jag ser det.
--- Slut citat ---
...förhoppningsvis med kuken i ögat...
--- Slut citat ---
Det är jävligt irriterande MaxB, sluta med det. Jag tror en stor majoritet här tycker likadant! :angry:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida