Forum > Demolåtar
Chrome - Motion (Higher part III) (ver14 - 2012-08-04)
MaxB:
--- Citat från: Dividend skrivet 05.08.2012, 12:45:31 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 05.08.2012, 06:30:25 ---
--- Citat från: Wernborg skrivet 05.08.2012, 02:02:38 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 05.08.2012, 00:58:18 ---Jag brukar ändra i texter när jag citerar.
--- Slut citat ---
Jo jag ser det.
--- Slut citat ---
...förhoppningsvis med ***** i ögat...
--- Slut citat ---
Det är jävligt irriterande MaxB, sluta med det. Jag tror en stor majoritet här tycker likadant! :angry:
--- Slut citat ---
Jag inser att jag borde skärpa mig! :lol:
Men jag gillade svansången du pratade om!
Wernborg:
--- Citat från: Dividend skrivet 04.08.2012, 12:09:24 ---Jag tycker fortfarande det är en skitkass låt :D Stör mig lite på sången också (du va?), verkar omixad och blir väl Michael som sjunger iställat`? :)
Men svarkörerna funkar bra! :)
--- Slut citat ---
--- Citat från: Dividend skrivet 05.08.2012, 03:23:53 ---Stefan, jag har inget emot dig överhuvudtaget. :) Jag är en (av få) som tycker att ärlighet vara längst i demoforumet (i festivalen möjligtvis inte).
I festivalsammanhang är det onödigt att ge negativ kritik OCH samtidigt inte konstruktiv. MAn har liksom inte nytta av informationen "bajs" om man inte får veta hur bäst torka upp den.
Enligt mitt sätt att se på det.
--- Slut citat ---
Det är helt ok. Har inget emot dig heller såklart. Vi har ju dessutom haft en jargong oss emellan i flera år, men det kan jag ju inte räkna med att andra känner till. Vad jag menade var att andra eventuellt skulle reagera starkt på ett sådant inlägg och tillrättavisa dig eftersom inlägget var onödigt hårt och utan konstruktiv kritik. Som jag sagt tidigare så tycker jag att "kass" duger som omdöme i en festival men inte i en demotråd om det inte följs upp med konstruktiva förslag på hur göra bättre. Du säger ju det själv i citatet ovan.
Kommentaren var mer tänkt som en brandfackla till ordningsmännen i klassen och inte till dig. :D
equality:
Långbänk utan träsmak. Sången och körerna upp några dB. Likaså pianot där vid minuten. Mina 0,3 piaster. Bra låt!
Wernborg:
--- Citat från: equality skrivet 05.08.2012, 15:05:51 ---Långbänk utan träsmak. Sången och körerna upp några dB. Likaså pianot där vid minuten. Mina 0,3 piaster. Bra låt!
--- Slut citat ---
Härligt att den funkar även i längden. Tack för tyck.
Dividend:
--- Citat från: Wernborg skrivet 05.08.2012, 14:46:16 ---Det är helt ok. Har inget emot dig heller såklart. Vi har ju dessutom haft en jargong oss emellan i flera år, men det kan jag ju inte räkna med att andra känner till. Vad jag menade var att andra eventuellt skulle reagera starkt på ett sådant inlägg och tillrättavisa dig eftersom inlägget var onödigt hårt och utan konstruktiv kritik. Som jag sagt tidigare så tycker jag att "kass" duger som omdöme i en festival men inte i en demotråd om det inte följs upp med konstruktiva förslag på hur göra bättre. Du säger ju det själv i citatet ovan.
Kommentaren var mer tänkt som en brandfackla till ordningsmännen i klassen och inte till dig. :D
--- Slut citat ---
[off-topic]
Ursäkta för trådkapning, men jag kom att tänka på han Mats (flabb) som verkade lämna forumet efter en brutalsågning från din sida :D Han tog bort mig på facebook i samma veva..
Vissa är superkänsliga. Tycker därför att samma regler ska gälla för amatörer (som de flesta är i festivalen) som på demosidorna. Jaja, det blir trevligare för de som inte tål sanningen (utan uppbygglig kritik).
Jaja. Lämnar tillbaka tråden till chromarna :[/off-topic]
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida