Forum > Demolåtar

Chrome - Motion (Higher part III) (ver14 - 2012-08-04)

<< < (9/11) > >>

Dividend:
Emu: Tyckte att sången smälte dåligt in, lät omixad. Säkert nåt som löser sig med omsjung som du säger :)

Låten är sisådär, men hantverket (arr, tänket) är helt okej! Så man får väl återkomma längre fram :)

Wernborg:

--- Citat från: Dividend skrivet 04.08.2012, 12:09:24 ---Jag tycker fortfarande det är en skitkass låt :D Stör mig lite på sången också (du va?), verkar omixad och blir väl Michael som sjunger iställat`? :)
Men svarkörerna funkar bra! :)

--- Slut citat ---
Jag hoppas verkligen att någon annan är jag kommer sjunga slutresultatet. Särskilt sedan jag nästan helt slutat sjunga efter en stämbandsinflammation för ett år sedan. Micke gjorde ju första utkastet till sången på denna låt, så vi får väl se hur det blir.

Denna sågning var väl tio gånger värre än hur jag uttryckte mig i senaste festivalen. Jag kan ta det, inga probs, men jag antar att hela KR-drevet kommer gå mot dig nu? Eller det kanske bara gäller vissa?

Emulator:

--- Citat från: Dividend skrivet 04.08.2012, 22:41:06 ---Emu: Tyckte att sången smälte dåligt in, lät omixad. Säkert nåt som löser sig med omsjung som du säger :)

Låten är sisådär, men hantverket (arr, tänket) är helt okej! Så man får väl återkomma längre fram :)

--- Slut citat ---

ah, tack för förtydligandet :)

Eddi:

--- Citat från: Wernborg skrivet 04.08.2012, 22:57:32 ---
--- Citat från: Dividend skrivet 04.08.2012, 12:09:24 ---Jag tycker fortfarande det är en skitkass låt :D Stör mig lite på sången också (du va?), verkar omixad och blir väl Michael som sjunger iställat`? :)

--- Slut citat ---
Jag hoppas verkligen att någon annan är jag kommer sjunga slutresultatet. Särskilt sedan jag nästan helt slutat sjunga efter en stämbandsinflammation för ett år sedan. Micke gjorde ju första utkastet till sången på denna låt, så vi får väl se hur det blir.

Denna sågning var väl tio gånger värre än hur jag uttryckte mig i senaste festivalen. Jag kan ta det, inga probs, men jag antar att hela KR-drevet kommer gå mot dig nu? Eller det kanske bara gäller vissa?

--- Slut citat ---
Du liksom jag har en ganska så speciell röst och till den här låten passar nog varken jag eller du trots att du är tillverkaren den är för bra för oss helt enkelt det är nog bara att svälja :D

Wernborg:

--- Citat från: Eddi skrivet 04.08.2012, 23:41:50 ---
--- Citat från: Wernborg skrivet 04.08.2012, 22:57:32 ---

--- Slut citat ---

--- Slut citat ---
Du liksom jag har en ganska så speciell röst och till den här låten passar nog varken jag eller du trots att du är tillverkaren den är för bra för oss helt enkelt det är nog bara att svälja :D

--- Slut citat ---

Haha. Ja, så kan man ju se det. Jag väljer att se det så också.  :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion