Forum > Färdiga produktioner

Wernstedt und Perkulator mit Åsa - Magic carpet

<< < (10/13) > >>

Emulator:
äh...förresten, tack allihopa för fina ord :D blir lätt att man glömmer bort att man varit med när nån annan postar :)

Wernborg:

--- Citat från: Åsa skrivet 01.02.2009, 18:32:39 ---Spontan reaktion:
 :wub:  sicken förändring!
Skitbra!!!!!

--- Slut citat ---
Härligt. Tack.

--- Citat från: asti skrivet 01.02.2009, 18:38:04 ---Skitsnygg produktion/arr! Suggestiva, sköna trummor och jättefräck gitarr! Det blir dock kanske lite för mycket av den mellan 226-242. Tona ner den lite där eller kör varannan i st.
Fin sång av Åsa, som alltid! Härligt gung verkligen i den här låten! Bra att det stannar upp ett tag och sedan kör igång igen - effektivt!
/Asti

--- Slut citat ---
Stort tack. Helt rätt ang. gitarren på slutet. Jag la till den i introt också och höjde där och glömde att den låg med slutet också. Ska sänkas ordentligt.

--- Citat från: Emulator skrivet 01.02.2009, 18:44:01 ---mm. fisvirveln låter verkligen "pjlöuff".  Sen låter hela låten lite blöt? Snyggt reverb på åsa, men kanske lite mycket.
Sen vill hag ha "ru-duhm, ru-duh-ru-du-ru-du-ruhm-duhm" med rammsteingura vettu.
Snygg mix iallafall, men fimpa/ändra den fisiga virveln. :D

--- Slut citat ---
Förutom "ditt" trumkomp ligger där också en tämligen blöt 808-virvel. Ska testa att lägga in honom på tork.
Ramsteingitarr ja. Hmm.

equality:
En pärla. Det unisona pianoriffet gillas här mycket och resten också för den delen  :P. Nemen den är go denna. Laid back men ändå nerv. Fin sång. Snyggt arrad och mixad. Fint hantverk. För mycket backlängesgitarr på slutet. Ta med varannan slinga i stället?

Harmonica mike:
Grymt bra detta.

Hittar inget att såga på utan bara ovationer.Åsa är riktigt bra här,fantastisk till och med - och vilka körer!!
Ljudet på sången helt rätt.

Mycket snyggt jobbat alla,en riktig höjdare detta lir/låt och mixmässigt tycker jag.

Mvh
Micael

orjankarlsson:
Skön annorlunda låt, jag kommer att tänka på nån fransk bra film av nån anledning. Mycket bra. Den sticker ut på nåt vis. Bra sång! Sjyssta ljud. Bra mix.  :wub:

:-)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion