Forum > Färdiga produktioner
Wernstedt und Perkulator mit Åsa - Magic carpet
Wernborg:
LÅTNAMN: Magic Carpet
GRUPP: Chrome feat. Åsa Wetter
LÅTLÄNGD: 4,33
KOMPOSITÖR: BWM
PRODUCENT: BWM
MEDVERKANDE: Chrome + Åsa Wetter - sång
INSPELNINGSÅR: 2006-2009
FORMAT: mp3
mahan:
Introt okey. Men sången, ska den faktiskt vara distad.?? Tycker det verkar störande...
Annars väldigt utfunderad o fin melodi o riff. Lugnt o skönt. Näiee, sången ska int vara distad. Eller så ska det hända nåt annat drastiskt på samma gång!
Så jättefin atmosfär du fått till stånd utan den distade sången :) Nu låter som ett misstag, när allt annat är clean!
tankar av Johan :)
SYNTH:
Riktigt skön låt gillar det! ;) Därimott vet jag inte med den distade sången är lite kluven där, om det inte ska vara cleant istället. <_<
mahan:
Lyssanat tre gånger, hittar ingen realistisk förklaring till det distade sångsoundet :o
Väldigt fin låtidé annars, so please don´t dist! :D
h. Johan
Wernborg:
--- Citat från: mahan skrivet 12.05.2007, 01:18:10 ---Lyssanat tre gånger, hittar ingen realistisk förklaring till det distade sångsoundet :o
Väldigt fin låtidé annars, so please don´t dist! :D
h. Johan
--- Slut citat ---
tre gånger :wub:
Grundljudet var lite skitigt, så jag tänkte - jag överdriver det lite med en rördistplugg. Kanske inte var så lyckat?? Som det är nu så är det samma refräng kopierad, så jag åker nog på att spela om den i vilket fall som helst. Ska vara noga att inte överstyra den inspelningen.
Tack för input! / Stefan
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida