Forum > Färdiga produktioner

Wernstedt und Perkulator mit Åsa - Magic carpet

<< < (11/13) > >>

Dividend:
Har inte kommenterat den här  :unsure:

Intressant. Den får gå här ett tag... Låter snyggt och genomarbetat iallafall..

Återkommer!

oceanmusic:
Jodå, den är mycket bra!  :) Tycker att stadgan har ökat nu med elbasen, förmodligen en placeboeffekt men ändå.  B)

Det andra som har debatterats har jag inte reagerat på nämnvärt.

Emulator:
Kul att så många gillar :) lite pill har vi väl kvar på denna.

örjan, fransk film? kul :D

OM: elbas borde man ha som plugin. Kanske låsa in wernborg i sångbåset sen -får ju en bra gitarrplugg på så sätt också.

Matas med jazznoter och virre.

:)

Wernborg:

--- Citat från: equality skrivet 02.02.2009, 00:33:32 ---En pärla. Det unisona pianoriffet gillas här mycket och resten också för den delen  :P. Nemen den är go denna. Laid back men ändå nerv. Fin sång. Snyggt arrad och mixad. Fint hantverk. För mycket backlängesgitarr på slutet. Ta med varannan slinga i stället?

--- Slut citat ---
:wub:
Baklängesgitarren är lite over the top ja...

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 02.02.2009, 02:18:15 ---Grymt bra detta.
Hittar inget att såga på utan bara ovationer.Åsa är riktigt bra här,fantastisk till och med - och vilka körer!!
Ljudet på sången helt rätt.
Mycket snyggt jobbat alla,en riktig höjdare detta lir/låt och mixmässigt tycker jag.
Mvh
Micael

--- Slut citat ---
Tackar ödmjukast.  :)

--- Citat från: orjankarlsson skrivet 02.02.2009, 10:33:55 ---Skön annorlunda låt, jag kommer att tänka på nån fransk bra film av nån anledning. Mycket bra. Den sticker ut på nåt vis. Bra sång! Sjyssta ljud. Bra mix.  :wub:
:-)

--- Slut citat ---
Fransk film is da shit.  :wub:

--- Citat från: Dividend skrivet 02.02.2009, 11:24:56 ---Har inte kommenterat den här  :unsure:
Intressant. Den får gå här ett tag... Låter snyggt och genomarbetat iallafall..
Återkommer!

--- Slut citat ---
Kul. Vi hörs dårå...

--- Citat från: oceanmusic skrivet 02.02.2009, 15:57:32 ---Jodå, den är mycket bra!  :) Tycker att stadgan har ökat nu med elbasen, förmodligen en placeboeffekt men ändå.  B)
Det andra som har debatterats har jag inte reagerat på nämnvärt.

--- Slut citat ---
Tror inte på placebo i detta fallet. Jag gillar hur elbasen liksom sparakar igång låten.
Tack tack.

--- Citat från: Emulator skrivet 02.02.2009, 23:24:52 ---OM: elbas borde man ha som plugin. Kanske låsa in wernborg i sångbåset sen -får ju en bra gitarrplugg på så sätt också.
Matas med jazznoter och virre.

--- Slut citat ---
När börjar jag.  :unsure:
 :D

Kul med mycket kommentarer. sprijuttttt-virveln är väl nästa puck att bita i  :unsure:

Åsa:
Morrn morrn, skön läsning såhär en trötttrött tisdagsmorgon när ögonen går i kors  :wacko:   :D
Låten är ju så jäkla skön och det är kanonkul att läsa att den gillas, känns lite extra kul då ju!
Nån skrev att det är en låt som är både laidback och har nerv - precis så upplever jag det också. Gitarrerna, trummorna, stråkarna, allt är snyggt gjort och bra mixat.
V ä l d i g t  rolig att sjunga (minns jag, haha, det är ju ett tag sen!) och att få delta på denna låt.
Jag tycker ju den låter klar.. men småfixet gör den ju då om möjligt ännu lite bättre..  :)

Tack för alla kommentarer och så en extra liten  :wub: till hmike.. fantastisk? Jag tackar ödmjukast!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion