Forum > Färdiga produktioner
Wernstedt und Perkulator mit Åsa - Magic carpet
Emulator:
är ju lite jävig här.....men wow.
Scatta gitarrsolot kanke. En andning oxo :wub:
kommer bli alla tiders detta!
Wernborg:
--- Citat från: valdez skrivet 19.05.2007, 17:41:46 ---Hmm..nu låter det som dina stämmor inte riktigt är överens på några ställen...antar att du har dubbat och rösten kommer lite olika på orden...annars låter det fint..slutklämmen den höga rösten låter mycket fin..men blir absolut bäst i det allra höga tonerna..jisses du får sätta inledingen i slutfrasen ordentligt, för det var ohyggligt snyggt när du kom upp i ton där i slutfrasen...sjung det några vändor till..blir kanon då!
--- Slut citat ---
:wub:
Ojdå, jag blir mållös. Med sån här fin kritik får jag verkligen se till att sätta stämmorna. Tack!!
Emulator:
bonk!
Så, herrn i göteborg är för närvarande hårt pressad med gräsmattevattning, så för att komma igång lite med denna låten så dumpar jag två länkar:
första:
Nya trummor. fejkblås tillagt. lite syntetiskt, men funkar melodislingan? Ja, åsa också...på sång :)
www.perfectbounce.se/mcarpet080106_1.mp3
Andra:
lite slarvigt inramlad pratsång. funkar detta alls? bara patetiskt?
http://www.perfectbounce.se/mc020827_1.mp3
Wernborg fortsätter som mixmäster på denna nu när lite trummor o tjafs ligger på :)
Synpunkter önskas på arret som det är nu, och om jag skall prata eller ej. Jag känner till den usla effekten på sången redan :D
hugg!
jay thomas:
Otroligt schysst stämning i låten! Gillar det laidbacka... :)
MEN det svengelska uttalet sänker sången i mina öron, tyvärr. Disten reagerar jag inte på nämnvärt.
Gitarren kommer in(!) snyggt som attan, fiolen minner om engelska 70-tals band, många cudos!
Emulator:
--- Citat från: jay thomas skrivet 11.06.2008, 10:59:42 ---Otroligt schysst stämning i låten! Gillar det laidbacka... :)
MEN det svengelska uttalet sänker sången i mina öron, tyvärr. Disten reagerar jag inte på nämnvärt.
Gitarren kommer inte snyggt som attan, fiolen minner om engelska 70-tals band, många cudos!
--- Slut citat ---
visst e guran cool B)
Vilken sång låter svengelsk tänkte du? Ich oder åsa? :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida