Forum > Färdiga produktioner

Wernstedt und Perkulator mit Åsa - Magic carpet

<< < (5/13) > >>

Emulator:

--- Citat från: Wernborg skrivet 16.05.2007, 19:37:19 ---
--- Citat från: Wernborg skrivet 16.05.2007, 19:35:21 ---
--- Citat från: equality skrivet 16.05.2007, 00:28:38 ---Jättesnyggt. Skön stämning. Måste du köra falsett på sången? Eller ta bort disten iaf...
Fint mixad och tjusigt reverb. Härlig violin.

--- Slut citat ---

Tack tack.

:)

Dist på  sång ryker med största sannolikhet iom nästa tagning. Tjusigt reverb  :wub:

--- Slut citat ---
Vi får ses vad herr Elumator hittar på med denna. Han har tagit över rodret just nu.

--- Slut citat ---

Motsägelse :D nejdå :)

dede:
Eh, du vet var jag står.....så jag tror inte du ta illa upp om jag kommer in med en kritisk röst för balansens skull!
Får hemska folkhögskolans musiklinjevibbar av sånt här. Ingenting som vill något. Behagligt så att ingen ska reta sig. Intressant nog för att den initierade ska nicka godkännande. Och så lite solouppvisning. Ingenting som vill någonting. Jack Bruce var lite inne på sånt här ett tag men han lyckades förmedla något mera. Jaja vet hopplös genre. Återgå till buset. Mycket lättare.  :) Och sen texten eller det var bara ett utkast? Du sjunger bra för övrigt och jag skulle kört inte bara sången utan rubbet i en distpedal. :lol:
Ville inte vara så kritisk men det här funkar inte för mig..............

Wernborg:

--- Citat från: dede skrivet 16.05.2007, 23:59:40 ---Eh, du vet var jag står.....så jag tror inte du ta illa upp om jag kommer in med en kritisk röst för balansens skull!
Får hemska folkhögskolans musiklinjevibbar av sånt här. Ingenting som vill något. Behagligt så att ingen ska reta sig. Intressant nog för att den initierade ska nicka godkännande. Och så lite solouppvisning. Ingenting som vill någonting. Jack Bruce var lite inne på sånt här ett tag men han lyckades förmedla något mera. Jaja vet hopplös genre. Återgå till buset. Mycket lättare.  :) Och sen texten eller det var bara ett utkast? Du sjunger bra för övrigt och jag skulle kört inte bara sången utan rubbet i en distpedal. :lol:
Ville inte vara så kritisk men det här funkar inte för mig..............

--- Slut citat ---

Hmm. Musiklinjevibbar, borde va ett gott tecken, men inte ?? Ska man va riktigt petig så är det inget solo i denna låten som jag ser det, utan endast ytterligare ett tema som råkar framföras på elektrisk gitarr med dist :D

Texten ja.... är det så illa? Tycker orden låter bra och det är det som gäller för mig textmässigt. Jag skiter fullständigt i litterär substans när det gäller poplåtar bara det klingar bra.

Annan typ av musik, tex. Sundström är en helt annan femma. Där är texten och uttrycket allt. (parantes)

Men fan, det bästa kom sist. Du tycker jag sjunger bra.  :wub: Konstigt.

Tack för feedback.

Wernborg:
Spelat in sång på nytt. Nu utan dist. :P
Har också lagt till lite körer som inte fanns tidigare.

Magic Carpet ver 2

valdez:
Hmm..nu låter det som dina stämmor inte riktigt är överens på några ställen...antar att du har dubbat och rösten kommer lite olika på orden...annars låter det fint..slutklämmen den höga rösten låter mycket fin..men blir absolut bäst i det allra höga tonerna..jisses du får sätta inledingen i slutfrasen ordentligt, för det var ohyggligt snyggt när du kom upp i ton där i slutfrasen...sjung det några vändor till..blir kanon då!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion