Forum > Demolåtar
Kornstad - Break Down Ny version 10-05-08 Arret klart, eller längre/kortare?
hogge:
Jag gillar detta mer & mer för varje gång jag lyssnar...
Va kul att frugan ändrat sig.. Hon blev väl rädd när jag sa till på skarpen helt enkelt :rolleyes:
--- Citat från: asti skrivet 08.05.2010, 18:29:46 ---Min fru lyssnar aldrig längre på mina låtar - hon tycker dom är för deprimerande...... :mellow:
--- Slut citat ---
Jag tycker att det är precis tvärt om.. Jag blir mest deprimerad av att lyssna på frugan jag..
Dividend:
Det här ju fan skitbra!
Riktigt intressanta arytmier nånstans i mitten, och ständigt intresseväckande detaljer.. Kanske refrängen dock behöver lite mer grejer än det som föreligger?
Fast skriket lät ju helt ok! ;) Mer skrik åt folket!
kpinnen:
Tja Kornstad !
Bra låt, håller med om att det skulle behöva skitas till lite, men inte gitarrerna utan sångljudet, lite överstyrning tror jag skulle sitta fint på refrängen.
Men det är en bra pipa du har, ja jag är avundsjuk :P .
Kornstad:
Divi Oj, tack! Vad kul att du gillar. Jag tror att de två första refängerna skall vara som de är, men däremot sista reffen har jag experimenterat med och lagt sången från versen på också. Blev riktigt fräckt faktiskt. :) Måste bara skriva ny text till det och få tillbaka rösten så kommer ett nytt smakprov.
Kpinnen Bra tips! Tack!! Jag skall testa detta så snart jag klurat ut exakt vad det är... Dist typ? Är fortfarande väldigt grön vad gäller att spela in denna typ av musik så alla tips och idéer är mer än välkomna. :D
Eddi:
Jag gillar arret och verserna men tocken där gråvl fattar jag helt enkelt inte. Många tycker ju att det låter bra men jag tycker att det låter urkorkat - skulle hellre höra med mer vanlig röst men det är ju jag det.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida