Forum > Demolåtar

HOGGE - Konstig ballad!? - Och lite allt möjligt visar det sig!!

<< < (2/6) > >>

hogge:

--- Citat från: Dividend skrivet 07.05.2010, 17:18:29 ---Tjena hogge. Hann inte lyssna på låten, men kul med skivan och Ginza osv!

Bättre än de flesta här lyckats med, och det är inte lite! :)

Go go!

--- Slut citat ---

Tack Divident - Du är för gooo... Näe, det är kanske lite märkligt det där med tanke på vilka enorma talanger som finns här på KR... Men det är på drömmar man lever och jag drömde om att få ut en skiva innan jag dör  :P

Dividend:
Du är ju den största talangen :P I alla fall i humoravseende! Är det fortfarande ett triangeldrama mellan mig och Freddy förresten?? Jag väntar fortfarande på kärleksbrevet som bekräftar att det är mig du vill ha :lol:

(Sorry kunde inte låta bli)

Eddi:
Ursäkta Hogge att jag använder din tråd men den var det som någon skrivit i senast.
Över 1.000 medlemmar och idag från klockan 8 i morse till nu klockan 19.00 har det varit 7 inlägg i demoforumet!!
Det är inte dåligt det är uselt!!
Eddi

Dividend:
Jo, men Eddi, vet du hur sinus-kurvan ser ut? Jag har minnesnoterat det under lång tid, kan jag säga! Frekvensen av inlägg i demoforumet följer sinus/cosinus-kurvan utav bara helvete! Snart (inom ett halvår) är vi på väg upp!
Hav förtröstan! Jag är lika säker på det här som att jag svamlar på obegriplig pseudo-danska när jag är full och trött! (Som förra gången vi träffades!)

Jag skall vara nykter i år (fest hos marre), du kommer väl ut till Älvsjö imorgon? :)

Eddi:

--- Citat från: Dividend skrivet 07.05.2010, 20:15:43 ---Jo, men Eddi, vet du hur sinus-kurvan ser ut? Jag har minnesnoterat det under lång tid, kan jag säga! Frekvensen av inlägg i demoforumet följer sinus/cosinus-kurvan utav bara helvete! Snart (inom ett halvår) är vi på väg upp!
Hav förtröstan! Jag är lika säker på det här som att jag svamlar på obegriplig pseudo-danska när jag är full och trött! (Som förra gången vi träffades!)

Jag skall vara nykter i år (fest hos marre), du kommer väl ut till Älvsjö imorgon? :)

--- Slut citat ---
Du imorrn ska vi snacka sinuskurvor på vilket språk du vill och inte tänker jag frysa ihjäl nykter heller :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion