Skallran:
Nä nu.........har du alldeles rätt

Givna sågningar,köper rubbet.Ett bra tag sedan vi spelade in detta..Bland första låtarna jag och Josse(live polarn)skrev efter att vi lagt bandet på hyllan.Alldeles färska i inspelningsdjungeln kastade vi oss över detta..Iofs har jag varit på den en gång till men det var nog för 3-4 år sedan..Nu har vi alla möjligheter att spela om denna,men det känns som att dra en katt baklänges i svansen.Feelingen har vi,det är mest mixen och trummornas frenesi/rum det handlar om.Eventuellt lite text jobb också,samt ett mera dj..lar anamma i sången.
Så du har 1-0 Rattlet,helt rättvist.Uppskattar din ärlighet då jag gått i exakt samma funderationer.
Tompa:
Jo,min gamla trummis har byggt klart sin studio nu.Dessvärre knasar tekniken för honom så det vette fanken om det nånsin blir några riktiga trummor på mina låtar.Den killen kan lira kan jag lova,sällan jag behövde oroa mig för att vi inte mötas på samma slag efter mina munspels manövrar.
Dobro..? Förmodar att du menade den andra låten där jag spelar bas,hammond och munspel så det står härliga till.Vi testade dobro,men båda var överens om att det inte funkade.Så det blev ackegura ala´Martin.Fräckt som faen,måste bara mixa in det - sen får ni höra..
4/5 är najs...Vi nöjer oss med det

2/5..Då hade jag lirat cajon hela natten och riskerat skilsmässa och vräkning från lägenheten då jag har lådan hemma

Mike