Nya kommentarer,nice!
Max:
Thanx man.Inte så pjåkig ljudbild i denna men det finns lite att peta i.Ju mer kunskap man drar på sig desto mer jobb med de gamla alstren.Skall se om jag kan snickra till denna utan att göra en nyinspelning.Kul att du gillar det.
JT:
"Det låter för bra",log så här brett av den kommentaren

Kul att du gillar det,det här var första rock låten som jag och min gamla vapendragare Josse(från live tiden)spelade in för runt 6 år sedan.Mina mixnings kunskaper har ökat sen dess, så det skall bli nån sorts utveckling av denna.Svänget sitter och liret förutom trumprogrameringen och mixen.Kul att du gillar det,rock on mate.
Jon:
Mjohojo..Nu hade du chansen att såga lite Jon.Förvånad att du köpte trumproggen..Jag retar mig på soundet och de ständiga ta ta ta grejerna på highaten,baskaggens hårda anslag.Lite för fet botten i låten etc...Lite växling över till cymbalerna och några uppstädningar i virvel slagen samt Vintage kitet,då komer det att bli annat ljud i källan.Guran är det ju lekt lite med också,panoreringarna och stereo dragningarna..Men men,det glädjer mig att du ser positivt på denna,jag skall ge den en chans till,alternativt en nyinspelning om jag inte får igång projektet.
Vi la ned rock bandet för 6 år sedan drygt.Harvat en del som du förstår.Ledsnade på att köra andras låtar.Nu börjar jag ha material till ett gig,men lusten att flänga runt och spela live har försvunnit.Skriva låtar och dona med dom i studion är roligare.Visst,jag har inspelade live gig på video(vhs),samt en spelning från TV4:a,hösten -95 tror jag det var..Saknar dock grejer för att dra ned dom till datorformat,så någon glimt kan jag inte bjuda på..Mest covers på de gigen förutom en av låtarna på tv4..Den har jag skrivit."My Blues",ett hiskeligt munspels drag..
Schysst betyg vi fick Jon,det gjorde min dag

,nu bär det iväg till stugan med guran,munspelen och kvinnan givetvis..Har en ide´på en ny låt..ballad tjosan..
Maria:
Jo det är fett drag i denna.Slutet är grymt,borde ha varit längre för där kommer vi verkligen igång.
Digga på Maria,gillar du denna så faller du som en fura för "A place like Graceland".Snoka upp den,ligger i blues facket fast det är mera rock än blues..
Leif:
Härligt att du gillade det.Lite trumfix,och en översyn av mixen skulle lyfta denna ett par snäpp.
Men visst,det funkar så här också.Svänget och lir/känsla sitter där.
WOW 5/5 - stolta blues gubbar i Boden nu!
#############
Till er alla:
Stort tack för kommentarerna,Josse och jag ler garanterat hela helgen.I morgon har vi en bokad studio session,får se vad som kommer ut då

Förmodligen dobro på senaste blues gunget..
Mvh
Micael