Forum > Demolåtar
Eko - You got to get out
Eddi:
--- Citat från: cykeln skrivet 30.05.2010, 18:07:22 ---Fan vilken bra refräng!
Versen är bra den oxå.
Jag skulle dock önska ett mindre "rörigt" komp
och att den där synthbas ersätts med något annat
Enkelt som byggs upp mot slutet med kör på reffen
Kanon!
--- Slut citat ---
Ja jo reffen är bra men för långsam känns det som och verserna är väl inte så vansinnigt kuliga heller för att inte tala om mellanspelet - alldeles för ointressant och utdraget.
Eddi:
--- Citat från: aROCKER skrivet 31.05.2010, 15:10:05 ---Skönt sångljud och bra låt, gillar gitarrerna.
Men virvelfillet i första, WTF!?
--- Slut citat ---
Tacksam för att du bara klagar på virvelriffet faktiskt.
zorrow:
Hej Eko. Jag tycker att du har fått till ett riktigt bra sound i mixen och det är en bra låt också! Lite fredagsröjig ;) Trummorna varierar lite i volym där det nämnda tidiga virvelfillet ligger på rätt nivå och det andra lite lågt kanske. Jag tror att det skulle bli mer tryck om du ökade volumen lite på dem. Men, det rockar ju! Lite som stenade Stones kanske ;)
Dividend:
Denna tankas ned Eddi!!! (Ta det som en ryggdunk om du vill och andra som hatar ryggdunkar)
Men det skiter jag i! :D
BRA JOBBAT! (Eller vänta nu? Den ligger på halvfärdiga fortfarande??)
Flytta den NU!!! :D
egghuvud:
Okej. Det blir ett lite rörigt intryck när alla instrumenten är sådär rytmiska. Skulle nog föredragit att trummorna var mer raka och sedan kunde resten få vara så där lite rytmiskt.
Tycker inte heller att syntbreaket kändes fräscht. Men låten är catchig och sången är charmig.
:)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida