Forum > Demolåtar

Eko - You got to get out

<< < (6/8) > >>

equality:
Dina mixar blir bättre och bättre. Catchy refräng och glatt sväng. Bra trummor. Kul synt men lite väl mycket (långt)? Inte riktigt min genre men gott hantverk och lite hitkänsla med den refrängen.

hogge:

--- Citat från: Eko skrivet 09.05.2010, 22:38:28 ---Rörigt vad menar du karlslok haha

--- Slut citat ---

Öööhumm.. Jo jag menar, med rörigt, att det hade varit trevligt om samtliga musiker hade valt att spela samma låt  :P
Just nu känns det som, för mig i alla fall, som om låten har flertalet duktiga musiker, men som inte kan komma överrens om vilken låt de ska spela.... En jävla röra helt enkelt...  :rolleyes:
Eller så är det jag som inte förstår sånt här modernt påfund...

cykeln:
Fan vilken bra refräng!
Versen är bra den oxå.
Jag skulle dock önska ett mindre "rörigt" komp
och att den där synthbas ersätts med något annat
Enkelt som byggs upp mot slutet med kör på reffen
Kanon!

aROCKER:
Skönt sångljud och bra låt, gillar gitarrerna.
Men virvelfillet i första, WTF!?

Eddi:

--- Citat från: hogge skrivet 13.05.2010, 02:59:18 ---
--- Citat från: Eko skrivet 09.05.2010, 22:38:28 ---Rörigt vad menar du karlslok haha

--- Slut citat ---

Öööhumm.. Jo jag menar, med rörigt, att det hade varit trevligt om samtliga musiker hade valt att spela samma låt  :P
Just nu känns det som, för mig i alla fall, som om låten har flertalet duktiga musiker, men som inte kan komma överrens om vilken låt de ska spela.... En jävla röra helt enkelt...  :rolleyes:
Eller så är det jag som inte förstår sånt här modernt påfund...

--- Slut citat ---
Thnx for input jo nu har jag fått lite distans till den här och håller med rörigt är det.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion