Forum > Demolåtar
Eko - You got to get out
Eddi:
Ny version och hela låten men med ett stort "tomt" mellanstycke.Jag gillar refrängen på den här kör samma vers två gånger nu men det ska ändras - tänkte köra de här som ett "öppet" utvecklingsprojekt dvs alla förslag till vad som ska hända är välkomna. Även sådana förslag som föreslår förändringar på nuvarande arr förstås.
Skillnaden nu är att jag har sjungit om det mesta och att det är nya trummor i stort samt att hela låten är med förstås.
Lyssnar gärna på synpunkterbra som dåliga :D
[mp3=200,20,0,center]http://www.wideworld.se/music/GotToGetOut5.mp3[/mp3]
Det här är det mest underliga jag varit med om - jag overwritade tidigare version på min Mac och slängde in den mp3:an på min domän och gjorde samma sak vid fråga - skrev över tidigare eftersom det var samma namn. När jag sedan spelar upp den här är det första versionen fram till dess att nya versionens förlängning träder in och så fortsätter den för mig med den nya varianten - jag har t.om. ändrat namn på domänen och på KR men samma sak inträffar jag har sopat alla cookisar all världens väg fortfarande samma skumma resultat.
Tror jag har fixat det nu med en ny version.
Gurano:
Jag känner inte igen det i alla fall. Låter bra men trummorna är lite låga tror jag.
Jag tycker att du ska göra den längre å lägga på lite fler instrument :)
Gurano
Eddi:
--- Citat från: Gurano skrivet 05.05.2010, 00:48:59 ---Jag känner inte igen det i alla fall. Låter bra men trummorna är lite låga tror jag.
Jag tycker att du ska göra den längre å lägga på lite fler instrument :)
Gurano
--- Slut citat ---
Ok vad bra! Nä det är inte mixat alls så blir det nåt kommer det att låta annat. Tack för snabb replik.
hogge:
Inte heller jag kan erinra mig att jag hört detta förr... Först tyckte jag det var rörigt som faan, men efterhand så växer den och man börjar så sakteliga utröna en melodi...
Med lite jobb här så tror jag faktiskt att det kan bli nå't riktigt skojigt av detta...
bjurte:
Bra låt men lite rörig och konstigt mixad..
Visst känns det 'klassiskt' Pop/Rock från svunna tider(som en del (jag) älskar och andra inte.(enl. andra trådar)) :huh:
Men just dessa melodisvängar känns inte igen av mig i alla fall.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida