Forum > Demolåtar

Jonnerstone - Electrobohemique

<< < (7/9) > >>

bow35:
Ödesmättat, was what poped up in my head.

hogge:
Förlåt mig, men jag gillar tyvärr inte.. Inte så att jag tycker det är något fel någonstans, utan det är helt enkelt musikstilen som inte faller mig på läppen... Men spelandet ger säkerligen högsta betyg om man gillar denna gengre.. Det hörs ju, trots allt, att det är begåvat komponerat..

Sången då? Givetvis kanon.. Du tillhör ju den där skara som har en röst som jag verkligen avundas & avgudar, men visst hade jag önskat att jag fått hört den i ett mera rockigt sammanhang..

Förlåt mig  :huh:

jonnerstone:

--- Citat från: bow35 skrivet 07.05.2010, 22:14:54 ---Ödesmättat, was what poped up in my head.

--- Slut citat ---

:)

Tack!!

--- Citat från: hogge skrivet 08.05.2010, 00:25:32 ---
Förlåt mig, men jag gillar tyvärr inte.. Inte så att jag tycker det är något fel någonstans, utan det är helt enkelt musikstilen som inte faller mig på läppen... Men spelandet ger säkerligen högsta betyg om man gillar denna gengre.. Det hörs ju, trots allt, att det är begåvat komponerat..

Sången då? Givetvis kanon.. Du tillhör ju den där skara som har en röst som jag verkligen avundas & avgudar, men visst hade jag önskat att jag fått hört den i ett mera rockigt sammanhang..

Förlåt mig  :huh:

--- Slut citat ---

Nu vet jag faktiskt inte vad jag ska säga.....men detta var nog den sötaste kommentar jag nånsin fått  :wub:

Inte behöver du be om ursäkt för att du inte gillar. Det är väl helt okej!! Jag är en stor pojke, jag klarar av att få hård kritik  :lol:

Framför allt i sån här pass annorlunda skapelse  :D

Jag antar att du dessutom lyssnat på den version som MaxB la upp lite längre ner i tråden. Där är det Max som sjunger så sång credden ska han ha.

Min egen version är sånglös och ligger längst upp i trådhuvudet.

Tack ändå för att du orkade lyssna igenom och att du kommenterade.......men du behöver verkligen inte be om uräkt för din smak!!!  :)

Micke

Wernborg:
Är den klar?  :lol:

Gick igenom min hårddisk och hittade en Electrobohemique-mapp.

Dividend:
Jag gillar sången av Wernborg, men inte låten :lol:

Allvarligt, tycker det här är bland det bästa jag hört från dig. Får återkomma om jag kommer på konstruktiva idéer, men så här långt; tummen upp!

(Däremot går det inte att spela den instrumentala i första inlägget? Hade gärna lyssnat på den också.)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion