Forum > Demolåtar
Jonnerstone - Electrobohemique
spacetrucker:
Jo, inget fel på sången men jag gillar nog denna låt mer som instrumental. Den lämnar mer utrymme för fantasi på nåt sätt :)
Space
MaxB:
--- Citat från: clavinova skrivet 05.05.2010, 15:52:31 ---Nu kom jag på vad det liknande med MaxB's sång, Kvicksand med Biscuit Barney! :)
--- Slut citat ---
Det var nog den som omedvetet dök upp i mitt huvud.
jonnerstone:
--- Citat från: MaxB skrivet 05.05.2010, 20:30:59 ---
--- Citat från: clavinova skrivet 05.05.2010, 15:52:31 ---Nu kom jag på vad det liknande med MaxB's sång, Kvicksand med Biscuit Barney! :)
--- Slut citat ---
Det var nog den som omedvetet dök upp i mitt huvud.
--- Slut citat ---
--- Slut citat ---
:lol:
--- Citat från: Dividend skrivet 05.05.2010, 16:06:01 ---Bra jobbat, J.
Mycket intressant. Lite sång på det här så
--- Slut citat ---
Tackar....jo det där med sång..... :D
--- Citat från: kruSHka69 skrivet 05.05.2010, 16:21:02 ---Hmmm... de flesta verkar vilja ha sång på.
Själv tycker jag du gjort musik som håller utan sång.
Kan inte heller "höra" var sången skulle få plats.
Har du fler låtar i samma stuk på lager? :)
--- Slut citat ---
Kul att höra!!
Nä, har iaf inget som e färdigt.....brukar ju oftast bli låtar med sång!!
Tack för lyssning!!
--- Citat från: spacetrucker skrivet 05.05.2010, 19:51:21 ---Jo, inget fel på sången men jag gillar nog denna låt mer som instrumental. Den lämnar mer utrymme för fantasi på nåt sätt :)
Space
--- Slut citat ---
Håller med :)
kpinnen:
Kan bara hålla med om att detta var bra, den fungerar bra som intrumental. Visst skulle man kunna få in sång på vissa ställen, men du gjorde ju låten med tanke på att inte sjunga så håll fast vid det.
jonnerstone:
--- Citat från: kpinnen skrivet 06.05.2010, 15:50:08 ---Kan bara hålla med om att detta var bra, den fungerar bra som intrumental. Visst skulle man kunna få in sång på vissa ställen, men du gjorde ju låten med tanke på att inte sjunga så håll fast vid det.
--- Slut citat ---
Tack ska du ha....ja jag har bestämt mig för att hålla fast vid beslut att inte ha nån sång på denna. Har fått lite gitarrspår skickade till mig som jag ska mixa in. Sen putsa till alla ingridienserna lite....så får man se vart det hamnar. :D
Tack för lyssning
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida