Forum > Demolåtar
mahan - I WAS WRONG
Gurano:
Jo lite dansbandskänsla är det nog, men jag tycker den är trevlig. Bra sång (men det är ju som alltid :) )
Stör mig lite på gitarrljudet - det som låter lite som en 12-strängad! - men det är dock bara en smaksak.
Ha det gott
Gurano
Kornstad:
Dansband....njae jag vet inte det.
Tycker nog att du fått till ganska typisk sån där amerikansk "smörrock" eller vad man nu ska kalla det.
Eagles, där träffade du huvudet på spiken. Det var precis namnet jag sökte.
Versen är väl ok, med refrängen sätter sig och känns mycket bättre.
mahan:
--- Citat från: bow35 skrivet 09.05.2010, 12:01:43 ---Min reaktion var: Va, har Tom Waits gjort dansbandsmusik?!
--- Slut citat ---
:wub: Tack! :)
mahan:
--- Citat från: Gurano skrivet 09.05.2010, 13:45:26 ---Jo lite dansbandskänsla är det nog, men jag tycker den är trevlig. Bra sång (men det är ju som alltid :) )
Stör mig lite på gitarrljudet - det som låter lite som en 12-strängad! - men det är dock bara en smaksak.
Ha det gott
Gurano
--- Slut citat ---
Tjou G!
Visst hör jag nu åxå att 12-strängaren e alltför vass o genomträngande, skall nog fixas till.
Tack för lyssning o kommentar!
h. johan
mahan:
--- Citat från: Kornstad skrivet 09.05.2010, 17:44:08 ---Dansband....njae jag vet inte det.
Tycker nog att du fått till ganska typisk sån där amerikansk "smörrock" eller vad man nu ska kalla det.
Eagles, där träffade du huvudet på spiken. Det var precis namnet jag sökte.
Versen är väl ok, med refrängen sätter sig och känns mycket bättre.
--- Slut citat ---
Eagles var orddet, precis rätt, min stora favve från förr i tiden. Smörrrock :D okei kan väl goskännas åxå, men kula att det gillas i alla fall!
tack för komment o lyssning
h. johan
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida