Forum > Färdiga produktioner
MaxB - Cheese and red wine
Angrod:
En jäkligt fin sång helt enkelt. Läste på förhand om gitarrsolot vilket väckte min skeptis ända tills jag hörde det. Det är minst lika smäktande mjukt som dragspelet. Helt klart en sång som platsar på vilket album som helst hos vilken artist som helst (utom möjligen Ulf Lundell) :D
Behövs kanske "finputsas" på några få ställen. Vem har tid med det förutom ett helproffs som har möjligheten att göra det?
Ett gott hantverk helt enkelt!
zorrow:
Jättebra Max och alla medmusikanter! Jag har inte heller något problem med gitarrsolot. Kanske skulle det sänkas en liten, liten bit till (0,5 db?). Men sången krockar med basen i mina öron. Den behöver skäras en del från 200 Hz. Annars låter det tipptopp om både låt och framförande :D
Larsson:
tja maxb..
starka gary moore vibbar i början :
.. bläddrade bakåt i tråden & såg att jag inte var först att nämna detta, bra feel
du låter mer finsk en gary i tonen, skönt med melotronen
bra jobbat,även om det leder tankarna åt vissa håll medvetet eller omedvetet
på tiden att någon ger gary a run for the money! :P
skål
MaxB:
Upptäckte den här då jag letade efter "Tomorrows kiss" och såg att den inte låg bland "Färdiga demon".
Eftersom jag inte tänkt göra mer på den så flyttas den härmed till... just det, "Färdiga demon".
Henric:
Jag gillar dragspel i rätt sammanhang och detta är ett av dom! :rolleyes:Kan till och med tycka att det skulle höjas ett par myrben!
Trevlig låt!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida