Forum > Demolåtar

MaxB - Fingerpicking and more

<< < (3/6) > >>

MaxB:

--- Citat från: hogge skrivet 15.04.2010, 00:59:38 ---Började lyssna på detta redan igår, men som Du vet så är detta så långt ifrån det jag gillar som man kan komma, så därför krävdes några lyssningar till...
Men näe. Som låt betraktat så gör den mig bara rastlös. Men jag gillar Ditt gitarrspel och solot sitter som en fläskläpp.. Passar låten utmärkt..

--- Slut citat ---

Danke för tyck alla! Ska arbeta fram något substantiellt av testet med fingerplock. Återkommer senare med det.

egghuvud:
Instämmer med föregående talare. För mycket mellotron. Harmoniföljden påminner starkt om något men kan inte sätta fingret exakt på vad det är.  :)

Tokai:
Du får ursäkta mig, men det här var ett sömnpiller.
Kör den i 160 knyck och du har en bra eurodiscolåt  :D

Wernborg:

--- Citat från: egghuvud skrivet 15.04.2010, 09:56:45 ---Instämmer med föregående talare. För mycket mellotron. Harmoniföljden påminner starkt om något men kan inte sätta fingret exakt på vad det är.  :)

--- Slut citat ---

I will survive i dansbandstappning, eller tusen andra låtar kanske.  :D

Njae. Rätt segt tycker jag.

Dividend:
Åsikter skiljer sig ju åt.

Brukar ju undvika att kommentera din musik, eftersom jag tycker den är intetsägande och känslolös... Men detta gillade jag starkt. Förutom sången som gärna får sättas ordenligt igen.

Mellontronen störde jag mig inte på, däremot imponerad av att din melodikänsla här (som jag brukar tycka att du misshandlar) fått utrymme att blomma ut ordentligt.

Snyggt på alla sätt..

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion