Forum > Demolåtar

equality - Stop

<< < (10/12) > >>

equality:
Eddi: Tack E för att du följde denna. Nu gitter jag inte mer. Tycker elpiano i rätt sammanhang kan va coolt. Sång hade varit det bästa i s f elpianot men nu får det va Stop om inte nån elguresnubbe dyker upp och en färdig text och en Roffe Wikström....
Mahan: Passa dig en vacker dag har du ett PM med uppgifter om arrival och dept! Du är självklart välkommen hit any time också!
Fuzzbub: Jag tycker det är jättekul när nån tycker att det svänger eftersom jag är så taktdöv-blind! Tack en masse F-b!  :)
JT: "Eq Johansson" :lol: Kul kommentar och låttiteln skulle nog vara Stops.Thnx JT!

acghovia:
Jag förstår mig inte på jazz, men det är mycket skickligt pianospel och det svänger bra!
/Anders

equality:

--- Citat från: acghovia skrivet 19.07.2011, 12:54:51 ---Jag förstår mig inte på jazz, men det är mycket skickligt pianospel och det svänger bra!
/Anders

--- Slut citat ---

Tack Anders! Det är ju midi-fake alltihopa. Det spelas alltså inte live. Skulle vilja ha sax och sång på denna om man får drömma lite.

equality:
Gurano la på sina fingerfärdiga gitarrprylar. Tyckte det hottade upp. Länk i första rutan.

MaxB:
Härligt med ett livejam!

38-46 ner med gitarren något i volym
47-56 upp med gitarren något i volym
92 noterar ett oönskat stopp i pianoflytet
98 slipa på en bra övergång som alla är med på - samtidigt!
Jag vill att gitarren kommer hem till D i slutet, inte slutar på F.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion