Forum > Demolåtar

equality - Stop

<< < (9/12) > >>

Eddi:
Eftersom jag älskar piano och speciellt när du gör det så flytande som på denna så ser jag med lite mörka ögon på sånt som kommer in och stör - nu tycker jag att wurlen inte stör så mycket i alla fall - basen blev bra också. Jag har kommit på att jag inte gillar Rhodes heller btw.
Bra jobbat EQ

equality:

--- Citat från: mahan skrivet 16.07.2011, 23:23:59 ---AAAnd you are welcome as usually!

See you in Hyrkkölä soon?

h.  johan

--- Slut citat ---

Är det där du bor? Vore verkligen kul. Känner inte många (om ens någon) multiartister.

Kunde naturligtvis inte låta bli att pilla lite till. Promenad med låten i mp3:an är bra. Tips!  ;)
Rättade en del feltoner i Wurren och nu är det "bara" första delen i denna som jag tycker låter platt. La in ett par takter innan sticket.  TV-signatur skrev du? Ja gärna, har kanske snott lite från Mission Impossible. Men den går i femtakt faktiskt.

Fuzzbub:
Jäkligt skönt sväng du fått till här Eq!   Jag tycker att samtliga instrument låter bra tillsammans, kanske skulle en gitarr funka här också ev.     Bra jobbat!   /JEH

mahan:

--- Citat från: equality skrivet 17.07.2011, 03:11:58 ---

Är det där du bor? Vore verkligen kul.

--- Slut citat ---

Det är sommarstugan och sommarstudion som ligger i Hyrkkölä, stadigvarande adress är fortfarande Obbnäs! :)

h.  johan

Jay Thomas:
En klar kombo av Jan Johansson, Equality Johansson och någon annan Johansson. :D

Bra ide, snyggt framfört men haltar lite här och där, tappar "ångan" på något sätt för att sedan komma igång igen. :)
Kanske någon hes röst på detta a la Roffe Wikström?

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion