Forum > Färdiga produktioner

1up-The Golden Hare

<< < (2/5) > >>

Dividend:
Detta låter som modern barock. ;) Purcells ande lever i dig! :D
Mycket bra stycke, kanske det bästa klassiska du gjort! Brittisk folkmusik inblandat också, som taget från de där konserterna de håller i nån känd konsertsal i london varje dag ÅR. PRomenadkonserterna eller vad sjutton det kallas!

Jag ger helt klart en 5:a.. Mycket trevligt att lyssna till. (Ladda ner Purcell!)

ynot:
roligt att höra denna sida från dig...
lite gulliga melodier,,,astrid vibbar.
inget som tog tag i en överraskningar var få . men det känns som att det är lite så det skall vara.
lite mer rum som hm sa skulle lyfta fram det mer tror jag.

ha det gott

ynot

1up:

--- Citat från: ynot skrivet 12.05.2007, 11:41:58 ---roligt att höra denna sida från dig...
lite gulliga melodier,,,astrid vibbar.
inget som tog tag i en överraskningar var få . men det känns som att det är lite så det skall vara.
lite mer rum som hm sa skulle lyfta fram det mer tror jag.

ha det gott

ynot

--- Slut citat ---

Kul du lyssna ynot, och du mä Harmonica och Dividend!

Tack vare dig Harmonica Mike så har jag vässat reverbsidan rent kunskapsmässigt. Nu är det reverbkaraktären från konsertsalen i Sydney som gäller med reverb från tre olika platser i hallen samtidigt. Det lovar större bredd, djup och känsla. :)

Hoppas på att bjuda på lite överraskningar till dig Ynot i nästa bit. Hemtrevligt är trevligt, men lite  surprises borde man ju ha i lager också!

Dividend: Jagar Purcell. Ska till biblioteket nu idag så då ska jag låna honom. Kanske kommer hans ande tala till mig! :D

Harmonica mike:
Tjena.
Reverb uppdateringen hade jag velat höra,snälla lägg upp den..Tyckte om stycket som sagt..

Mvh
Micael

1up:
HM och alla andra, ny verre upplagd! :) Lite pul med mixen, nu tre olika reverb. Kan säkert göras ännu bättre med lite pul. Förhoppningsvis känns låten lite "större" nu!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion