Forum > Färdiga produktioner
Clemens-Calling You
clavinova:
Coolt! Originalet tar en ut på en kristallklar resa i ett mycket vackert ljudlandskap, sedan tar Wernis över och tillför lite själ så att låten lyfter rejält. Åsa eller Julianna på vox, kanske tom i kombo med Karl och vårens låt är ett faktum.
hogge:
--- Citat från: hogge skrivet 08.04.2010, 16:09:27 ---Men som sagt - visst hade det varit kul att lägga på en riktigt go sångslinga på det :rolleyes:
--- Slut citat ---
Ojdå.. Upptäckte precis att det verkar som om jag ansökte om att få sjunga på denna.. Så var det givetvis inte.. Jag var bara slarvig när jag skrev.. Jag vet allt mina begränsningar så "Visst hade det varit kul att få HÖRA en riktigt go sångsslinga på det" ska det vara...
Sorry!!
Clemens:
--- Citat från: MaxB skrivet 10.04.2010, 20:26:56 ---Typiskt att fastna i att det är för vackert! Välfärdsproblem liksom :lol:
Jag gillar det här även om låtsasgitarrer naturligtvis inte går upp mot riktiga!
--- Slut citat ---
Inga låtsasgitarrer här inte :D
Clemens:
--- Citat från: equality skrivet 11.04.2010, 18:20:34 ---Snyggt tema. Pad-synthen lite för stark på bekostnad av ak gitarren? Ser att det är kommenterat tidigare. Det jag hör av ak guran låter helt ok ändå. Annars mkt snygg väv du har sytt ihop som alltid.
--- Slut citat ---
Jo skall gås igenom en sväng nu....Wernis gitarrer ställer till det... :D Tack!/C
Clemens:
--- Citat från: Gurano skrivet 11.04.2010, 23:53:57 ---Skön låt med bra lir. Lite lite för hög glocken tycker jag - men det är en smaksak
Schysst blandning med både akke å elgura!
Skön låt ni har gjort
Gurano
--- Slut citat ---
Tjena!
Kul att du gillar! speldosan skall det kollas på.... :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida