Forum > Färdiga produktioner

Clemens-Calling You

<< < (5/7) > >>

Clemens:

--- Citat från: Eko skrivet 12.04.2010, 10:55:56 ---Javisst skitsnyggt - överträffade i alla fall mina förhoppningar - som sagt bara sång kvar nurå.

--- Slut citat ---

Sång på gång!.... :) /C

Clemens:

--- Citat från: clavinova skrivet 12.04.2010, 14:56:08 ---Coolt! Originalet tar en ut på en kristallklar resa i ett mycket vackert ljudlandskap, sedan tar Wernis över och tillför lite själ så att låten lyfter rejält. Åsa eller Julianna på vox, kanske tom i kombo med Karl och vårens låt är ett faktum.

--- Slut citat ---

Hallå Clav!

Ja, sköna gitarrer blev det..kul! Tack /C

Clemens:

--- Citat från: hogge skrivet 13.04.2010, 21:59:28 ---
--- Citat från: hogge skrivet 08.04.2010, 16:09:27 ---Men som sagt - visst hade det varit kul att lägga på en riktigt go sångslinga på det  :rolleyes:

--- Slut citat ---

Ojdå.. Upptäckte precis att det verkar som om jag ansökte om att få sjunga på denna.. Så var det givetvis inte.. Jag var bara slarvig när jag skrev.. Jag vet allt mina begränsningar så "Visst hade det varit kul att få HÖRA en riktigt go sångsslinga på det" ska det vara...

Sorry!!

Meh..jag som satt och väntade...närå...men skulle ju vara kul att låna din röst någon gång.. :)

--- Slut citat ---

Larsson:
filmiskt var ordet
soft musik,mjuk & fyllig ljudbild, något levande instrument eller röst skulle skänka ytterligare en dimension till detta
skönt efter-slap på virveln

goyy jobbat! :)
/Larsson

tsmalmbe:
Vackert.

Trummorna är ingen direkt skönhet.

Wernborgs version tillför en del av den human touch som originalet saknar. Men den versionen har det där lite overly busy känslan, gitarristerna tillåter sig inte ta en paus. Vilket den versionen kunde må bra av.

Men, vackert.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion