Forum > Färdiga produktioner

Gränslandet - Din Egen Chaufför

<< < (4/5) > >>

karl:
Skön låt som attraherar örongångarna...bra harmisar , bra sång , bra spelat.... helt enkelt skitbra  :wub:
Allt gott/ karl B)

ydderF:
Tack för det, Karl ;)

--- Citat från: cykeln skrivet 04.04.2010, 04:09:38 ---Jag tackar mina bandkompisar för att ha lyckats ha gjort något så bra av denna text  :wub:
som verkligen inte är särskilt lyckad. Känns i mycket som ett hastverk med klumpiga formuleringar.
Det finns en god idé däri men mitt hantverk kring den räckte inte till
Tack vare Freddys lysande melodi, härliga rytmik och produktion och Åsas varma röst så går det ändå vägen.
Lovar bot och bättring till nästa  :unsure: :D

--- Slut citat ---

Stefan,
jag tycker texten är hur bra som helst, om det kan vara nån tröst..
Som jag sa tidligare i tråden, så har du en fantastisk formåga att skriva om nåt svårt på et enkelt sett.
Utan att det blir banalt och klisjefyllt. Pluss att du skriver musikaliska texter. ;)
Jag är så glad för detta samarbete :)

Dividend:
Kan också säga till Stefan, att jag håller med. Den passar låten perfekt, antar att texten tillkom först...

Åsa:

--- Citat från: cykeln skrivet 04.04.2010, 04:09:38 ---Jag tackar mina bandkompisar för att ha lyckats ha gjort något så bra av denna text  :wub:
som verkligen inte är särskilt lyckad. Känns i mycket som ett hastverk med klumpiga formuleringar.
Det finns en god idé däri men mitt hantverk kring den räckte inte till
Tack vare Freddys lysande melodi, härliga rytmik och produktion och Åsas varma röst så går det ändå vägen.
Lovar bot och bättring till nästa  :unsure: :D

--- Slut citat ---

Du skämmer ju bort oss med dina texter som alltid håller så hög nivå, i dina ögon var den här en text med klumpiga formuleringar och ingen här håller med dig  :D men absolut, man har sina krav på sig själv. Det jag hade mina funderingar på med den här texten var bilmärkena haha, jag kunde inte tänka mig sjunga namn på bilar och få det att låta okej, men allt följer ju så himla bra och det känns inte det minsta konstigt :)

Ville bara säga det :)

Och Tack Karl, superskoj att du gillar det!  :wub:

Tokai:
Det där med att plocka in filosofen mm Jean-Paul Sartre var en komplimang, om det nu missförstods. Han illustrerade ofta sina tankar med vardagliga exempel.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion