Forum > Färdiga produktioner

Gränslandet - Din Egen Chaufför

<< < (5/5)

Dividend:
Ja, och av samma anledning skall mitt pladdrande om Goethe uppfattas som en komplimang :D

hogge:
Riktigt snygg låt detta.. Och Åsas röst kommer här till sin fulla rätt (as usual).. Helt underbart sjunget & spelat alltså...
Kan väl medge att jag reagerade på texten inledningsvis, men det släppte efterhand..

Clemens:
Nej tyvärr så måste jag säga att denna inte tilltalar mig...har ju inget att göra med framförandet och texten att göra..alla är oerhört proffsiga och detta kan nog gå hem i stugorna....snyggt mixat oxo  :)
Har nog mer med min personliga smak att göra. Men hur som helst är det oklanderligt gjort och jag skulle gärna ta del av alla stimpengar som kommer, och man skulle ju gärna låna ydderf på nån låt...  :D! Sorry../C 

equality:
Jo, det är lysande. Fyndig text och strålande framfört. Gillar latinofeelingen kanske då att banjon är mal placé. Men skit i det. Mailbomba P4 och Svensktoppen!  :D

cykeln:
YdderF
Tack för det!

Dividend
Tack ska du ha! Jo texten kom först.
Goete är ju några kilometer högre

Åsa
Tack, det är inga bilmärken i kommande texter  ;)

Tokai
Att bli jämförd, eller bara nämnd på samma gång som Sartre är förstås en oerhörd komplimang (och nat extremt överdriven)

hogge
Förstår att du reagerade på texten - och kul att det släppte

Clemens
Det är ju ganska intressant det där att man kan tycka något är hur proffsigt som helst men ändå gillar man det inte - händer mig inte så sällan. Den personliga smaken verka styra över det "objektiva" omdömet.
Tack för lyssning och synpunkter

eq
Stort tack. Kul att höra, har ju själv mina dubier ang texten.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion