Forum > Demolåtar
Dog world
Eddi:
Riktigt cool låt och häftig röst med lite för mycket vov som redan sagts - ylet är det en dog eller ett egg? Det finns nåt björnvrål med som jag kanske tycker stör den fina kennelstämningen.
Ser fram emot verre 2 med mer botten också.
egghuvud:
--- Citat från: Eko skrivet 11.03.2010, 15:00:43 ---Riktigt cool låt och häftig röst med lite för mycket vov som redan sagts - ylet är det en dog eller ett egg? Det finns nåt björnvrål med som jag kanske tycker stör den fina kennelstämningen.
Ser fram emot verre 2 med mer botten också.
--- Slut citat ---
Njaee ylandet är faktiskt jag. Björnvrålet är en kraftigt förstärkt morrande ST Bernhard, hmm skall titta över det också. Tack för feedbacken.
Åsa:
oj och aj :D
Oj för att jag blev lite överraskad över låten, inte vad jag hade väntat mig, haha, men en kul och rätt skön låt tycker jag!
Aj för att jag faktiskt hade svårt att lyssna på den för sången var såå vass.. lurarna på jobbet framhäver nog diskanten lite extra tror jag.
Vovvarna behöver kanske inte skälla hela tiden, men samtidigt så är det ju det som gör låten :D
Jag hade inte så mkt att komma med känner jag, ingen låt jag kommer att lyssna på flera gånger kanske men det var iallafall roligt så länge det varade ;) :P
MaxB:
Skojigt med vovvar!
egghuvud:
--- Citat från: Åsa skrivet 11.03.2010, 18:20:31 ---oj och aj :D
Oj för att jag blev lite överraskad över låten, inte vad jag hade väntat mig, haha, men en kul och rätt skön låt tycker jag!
Aj för att jag faktiskt hade svårt att lyssna på den för sången var såå vass.. lurarna på jobbet framhäver nog diskanten lite extra tror jag.
Vovvarna behöver kanske inte skälla hela tiden, men samtidigt så är det ju det som gör låten :D
Jag hade inte så mkt att komma med känner jag, ingen låt jag kommer att lyssna på flera gånger kanske men det var iallafall roligt så länge det varade ;) :P
--- Slut citat ---
ledsen.... bäst att akta öronen. tack för lyssningen Åsa. Du instämmer med de flesta så jag skall kanske fixa lite till vid tillfälle, mindre vovvar mindre diskant mer bas. ungefär så. :)
--- Citat från: MaxB skrivet 11.03.2010, 19:33:12 ---Skojigt med vovvar!
--- Slut citat ---
grrvoff tack för lyssning :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida