Forum > Demolåtar
Dog world
kruSHka69:
tycker ni skäller för mycket på 'an ;)
flabb:
Hehe, kul låt, irriterande dock med en telefon som ringer, jag blir "lurad" hela tiden ;)
Hundskallen låter lite syntetiska, hade varit bra med mer variation. Schysst gurasolo,
dränktes lite i skallen som ligger på lite för högt när med sången, kanske skulle det funka att 'ducka' dem lite
under gurasolo/sång?
egghuvud:
--- Citat från: flabb skrivet 14.03.2010, 12:27:36 ---Hehe, kul låt, irriterande dock med en telefon som ringer, jag blir "lurad" hela tiden ;)
Hundskallen låter lite syntetiska, hade varit bra med mer variation. Schysst gurasolo,
dränktes lite i skallen som ligger på lite för högt när med sången, kanske skulle det funka att 'ducka' dem lite
under gurasolo/sång?
--- Slut citat ---
telefonen är nog en cymbal som ringer :) Som sagt var jag skall kolla över voffandet vid tillfälle. Tack för lyssning och kommentarer :)
Harmonica mike:
Tjoho egget
Kul ide´här.Jag har en bordercollie som gick igång på detta.När han hör nåt "mysko" så lutar han huvudet på sned och lyssnar riktigt intensivt.Han såg lite lurig ut under några sekunder i början så jag antar att han gillade det.Sen la han sig ned,antar att skällandet blev för intensivt,hans husse tycker likadant - vi gillar inte stöket på kennlar/hundpensionat.Musiken brydde han sig inte så mycket om,men det gjorde jag.Läste igenom tråden och du har fått det du behöver tipsmässigt för att förgylla detta lite till.
Inväntar det,bra jobbat så här långt
Mike
egghuvud:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 16.03.2010, 11:29:59 ---Tjoho egget
Kul ide´här.Jag har en bordercollie som gick igång på detta.När han hör nåt "mysko" så lutar han huvudet på sned och lyssnar riktigt intensivt.Han såg lite lurig ut under några sekunder i början så jag antar att han gillade det.Sen la han sig ned,antar att skällandet blev för intensivt,hans husse tycker likadant - vi gillar inte stöket på kennlar/hundpensionat.Musiken brydde han sig inte så mycket om,men det gjorde jag.Läste igenom tråden och du har fått det du behöver tipsmässigt för att förgylla detta lite till.
Inväntar det,bra jobbat så här långt
Mike
--- Slut citat ---
Tack för lyssningen Mike. Länge sedan man såg dig. Glad att du är här. Hoppas allt är bra med dig :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida