Forum > Demolåtar

Chrome - Two-faced abyss

<< < (2/4) > >>

Wernborg:

--- Citat från: Emulator skrivet 07.03.2010, 20:03:28 ---Ja, detta kan bli intressant. Frågan är ju hur bra kromet fäster på detta såklart.
--- Slut citat ---
Chrome fäster på allt.

--- Citat från: ydderF skrivet 07.03.2010, 20:51:17 ---Fin atmosfär i den här ;)
Vet inte helt om rösten passade helt inn..
Fick en feeling att den gikk lite högt för dig.
Vem är pianisten här?? Snyggt lir!

--- Slut citat ---
Tack.  ;)
Får se över tonart kanske? Eller så får nån annan sjunga.
Jag är skyldigt till allt än så länge, inkl. pianot.

Dividend:
Hehe. Snyggt, och jag gillar detta lite grann eller mycket beroende på humör. Just nu en hel del..

Evert taube och sveriges egen julio eglesias, och så jazz på det.

Låter jan johansson (pianisten), och dessa ovan, och så nåt annat svårdefinierat.

Får återkomma till det här. Nedladdad och lyssnad på tills nästa kommer.

Väldigt väldigt snyggt.

Eddi:
Våldsamt bra pianolir och nog det mest uttrycksfulla sång jag hört från ditt håll - håller inte alls med baklängesfreddy här. Texten andas Eq faktiskt men jag ser att Emu har gjort den. Som sagt ska bli kul att följa denna.

Wernborg:

--- Citat från: Dividend skrivet 08.03.2010, 00:12:05 ---Hehe. Snyggt, och jag gillar detta lite grann eller mycket beroende på humör. Just nu en hel del..

Evert taube och sveriges egen julio eglesias, och så jazz på det.

Låter jan johansson (pianisten), och dessa ovan, och så nåt annat svårdefinierat.

Får återkomma till det här. Nedladdad och lyssnad på tills nästa kommer.

Väldigt väldigt snyggt.

--- Slut citat ---
Tack för lyssning.

--- Citat från: Eko skrivet 08.03.2010, 01:39:53 ---Våldsamt bra pianolir och nog det mest uttrycksfulla sång jag hört från ditt håll - håller inte alls med baklängesfreddy här. Texten andas Eq faktiskt men jag ser att Emu har gjort den. Som sagt ska bli kul att följa denna.

--- Slut citat ---
Haha. Våldsamt bra.  :wub: Ja, alltså texten som är nu är min egen, men jag hade tänkt att Emu skulle få göra en ny. På engelska.
Tackar.

freddy:
Snyggt, bra pianolir och nice sång. Som Eko så tycker jag tonarten funkar bra, känns inte för hög.

Känns heller inte som chrome, men det fixar ni nog till. En suggestiv och atmosfärisk industri från helvetet som ligger i bakgrunden och puttrar? Kanske kan det vara nice att ha den som ett lugnt mellanspår med. Endast piano och sång kan nog funka med?

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion