Forum > Demolåtar
stajo - my life, eller något
stajo:
Tjena
Går verkligen trögt med musiken...
Gjorde en jättesnabb slask på en melodi fast är tveksam, kan det vara något? Har jag snott allt?
Eller låter allt likadant. Ja det är frågor som gör att man inte kommer vidare.
Vad tycker ni?
http://www.box.net/shared/8sxvdogvyv
Tokai:
Underbart att höra dig igen, stajo!
Låter det som nåt annat? Visst gör det så, men vad? Med dom typiska c am f g är det oundvikligt, om man inte är en viss Lennon. Och så em i refr. (har inte tagit ut ack på git men du fattar) . Grejen är att du ändå ändå gör nåt personligt av denna utslitna harmoni.
stajo:
--- Citat från: Tokai skrivet 04.03.2010, 23:30:25 ---Underbart att höra dig igen, stajo!
Låter det som nåt annat? Visst gör det så, men vad? Med dom typiska c am f g är det oundvikligt, om man inte är en viss Lennon. Och så em i refr. (har inte tagit ut ack på git men du fattar) . Grejen är att du ändå ändå gör nåt personligt av denna utslitna harmoni.
--- Slut citat ---
jo precis exakta ackord :), jag kör dem alltid så man börjar kunna dem nu... det är en bra runda. Tack för uppmuntran.
Gurano:
Låter som att det kan bli en finstämd sång - refrängen har tryck som jag tror att du kan utveckla vidare till nåt riktigt tungt!
Ett schysst första utkast/slask - ska bli kul att höra om/när du går vidare med denna
Ha det
Gurano
hogge:
Det här kommer att bli bra.. Lite finslipning på det där så har Du en vacker ballad här!
Lycka till..
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida