Forum > Färdiga produktioner
Rattlebike - Masquerade
Gurano:
--- Citat från: cykeln skrivet 05.03.2010, 11:38:30 ---Försår inte ... slutar rumphugget vid 26-27 - me :wacko: ?
Tack för lyssning och kommentarer!
--- Slut citat ---
Tja rumphugget kanske var ett litet fel ordval från min sida - men jag tycker att det slutar med ett litet litet missljud precis på slutet av sista tonen - hoppas att du förstår vad jag menar - eller så är det ett av mina hörliga hjärnspöken :)
Ha det gott
Gurano
Eddi:
Mitt låtöra gillade mycket bra uppföljare.
Mitt tekniköra konstrar lite. Bikens röst helt ok Rattles borde upp eq-mässigt från 800 och uppåt. Alla Masqurade borde det läggas löjligt mycket reverb på samt spridning,. Tyckte också att nåt trumpet ljud i inledningen lät allt för träigt men vill återkomma om det.
Kul och givande colab
asti:
60-talspop med lite Madness-känsla på nå´t sätt.... Kul låt som ger nostalgikänningar!
Snyggt arr med pianot och blås. Tror att refrängen skulle kommit mer till sin rätt om den låg längre fram och lite starkare!
Aningen dov ljudbild totalt sett - hade gärna sett en lite mer diskantrik mix.
Bra colab!
Tokai:
Överraskad att det kommer in 70-tal här, trodde det bara var sniffar från popens gyllene decennium som gällde. Ok, väntar på Kinksdoften. Queens, som sagts. Visst,
Sången: Ingen Freddie Mercury direkt, kanske hans mindre begåvade brorsa som nu fått chansen att visa minsann? (Är jag taskig nu?)
Stämsången - inte oäven.
Men i mina öron låter det lite Melodivestival anno 70-tal, men det blir bättre mot slutet, varför inte börja där?
Marruschkka:
Det här är klart medryckande..denna refräng sätter sej som ett spett..hihi...störtgillar :P
Väldigt melodiöst, snygg sång och vips blev det en retro-poplåt som heter duga!
Tröstar mej med denna i mitt råförkylda läge, den lättar upp riktigt bra, raspar med här i refrängerna....
Snyggt jobbat av er :)
/Marre
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida