Forum > Demolåtar

Chrome: Envy (beautiful) ny version 7/3

<< < (3/10) > >>

Emulator:
Close, but no cigar then? :D

Håller helt med om sången, men som skrivet i första inlägget så skall den bytas :)
NU är den påslarvad med förkylning och halsont :D

Ny sång är beställd, och nya lite fetare gitarrer likaså!

thnx gurano!

hogge:
Njaee.. Sånt här gillar ju inte jag.. Men för det så kan jag ju tycka till lite.. Sången behöver ju justeras, precis som Du skriver..
Inledningen tycker jag är alltför lång.. Hann nästan stänga av innan sången kom igång..

Låten som helhet är alltför mycket "80-tals-synt-pop" för min smak.. Men refrängen däremot.. Refrängen är en riktig höjdare.. GRYM faktiskt! För mig gör just refrängen att jag står ut.. Men som sagt - jag är ju absolut inte heller Er målgrupp. Men är det så att man är fast i "synt-träsket" (ett skäääämt för bövelen) så gillar man förmodligen detta oerhört..

Emulator:
Tur att du genomled hela introt och den alldels för sömniga DM-aktiga versen så att du fick uppleva refrängen  :lol:

Tack ändå för att du lyssnar även fast det inte är din påse! 

ydderF:
Skummelt!!! :o
Heftig ljud du får til, Emu.
I det hela blir det lite odynamisk, men i samma andedrag jag säger det, så vet jag att det skal vara så ;)

Länge sedan jag har hört på metal.. Kanske man ska ställa bort banjo'n och plokka fram ESP gitarren igjen :lol:

Emulator:
tack ydderf :D

ja, det skall vara lite monotont och maskinellt helt klart :D tack för kommentar och lyssning ydderf!

Eller, bli den första som kör metal på banjo? :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion